AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Vi er tre vennepar som for lenge siden avtale sosial sammenkomst denne helgen. Vi bor i Oslo så jeg har jo slått en strek over dette og tok det som en selvfølge at det ble avlyst. Men nei, de andre (ikke min samboer) opprettholder planen å møtes hjemme for vin, mat og spill, mens jeg sitter igjen med følelsen av å være litt hysterisk.. Tre av oss jobber i jobber som innebærer at vi treffer forskjellige folk hver dag.. Er jeg virkelig så hysterisk som tenker at vi ikke trenger å være sosial på denne måten nå? 5 vennner denne uka å fem nye neste uke liksom.. Hvor sosial er dere med å invitere venner hjem om dagen? Anonymkode: d501c...610
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Postet ikke du dette innlegget på koronatråden i kveld? Anonymkode: 67c43...42d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Hadde invitert venner om jeg hadde hatt muligheten. Blir sprø av å bare sitte her alene. Anonymkode: 2eb70...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå