Gå til innhold

Har verden gått av hengslene?

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

Ikke nok med at VG og etterhvert de fleste andre nettavisene kunne opplyse oss i går om den store nyheten om at J.A. Riise ikke er så flink til å sjekke, så følger db.no i dag opp med nyhetsscoopet om at Hagen kastet søpla si i en container som sto utenfor en butikk.

Er det "drit ut en kjendis"-uke i redaksjonene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Nest siste uke i agurksesongen, pleier gjerne å bli litt desperat på denne tiden.

Gjest TomKrus
Skrevet
Nest siste uke i agurksesongen, pleier gjerne å bli litt desperat på denne tiden.

Blir litt sånn ""blir du med på nachspiel. Jeg har dong"-sjekking klokken halv fire på utsiden av utestedet"-journalistikk.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Sånn journalistikk er det mye av hele året. Det blir bare litt mer synlig når journalistikken baserer seg på ikke-saker.

Men jippi, snart begynner valgkampen! Da blir det nok kvalitet i alle medieoppslag.

Skrevet (endret)

:hoho:

Veldig enig, hvis jeg vil lese om slikt kjøper jeg Se og Hør, avisene kjøper jeg for å lese nyheter i, ikke kjendis sladder.

Ps. lo av TomKrus sitt innlegg ;)

Endret av Remyline
Gjest Dum Perignon
Skrevet
Ps. lo av TomKrus sitt innlegg ;)

En nyttig presisering, men det er fortsatt litt uklart hvilket av innleggene hans du lo av.

Skrevet
Blir litt sånn ""blir du med på nachspiel. Jeg har dong"-sjekking klokken halv fire på utsiden av utestedet"-journalistikk.

Dette :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
- Nei, han virket rolig, som om det var den naturligste ting i verden å gjøre, sier Kristina Nilsen, som også var vitnet til hendelsen.

Jeg tror vi med dette kan bekfrefte at Carl Ivar er en kynisk og iskald psykopat. Fy FAEN! :frustrert:

Skrevet

Jeg tror heller redaksjonene har "folk flest er idioter"-millennium.

Gjest gotthard
Skrevet

rattleshake ga svaret på hvordan politikere vi har med og gjøre, jeg er skremt og sjokert

Skrevet
Ikke nok med at VG og etterhvert de fleste andre nettavisene kunne opplyse oss i går om den store nyheten om at J.A. Riise ikke er så flink til å sjekke, så følger db.no i dag opp med nyhetsscoopet om at Hagen kastet søpla si i en container som sto utenfor en butikk.

eller drit ut kjendis uke på kg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...