AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #41 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 17.47): Sludder, ingen religiøse har gjort det noen gang. Derimot har mange falske religiøse brukt det for å skaffe makt, land og ressurser som er hva alle kriger har handlet om. De mest trangsynte og fordommsfulle menneskene jeg har møtte er alle ateister, som sprer hat mot troende mennesker som kun ønsker å leve i fred uten å bli latterligjort og hånet. Anonymkode: d3584...cdd Det som er mest slitsomt med religiøse er at de benytter seg av enhver mulighet til å spre agendaen sin. Men ærlig talt synes jeg de fleste er ganske sånn rå på agendaen sin, enten de er kristne eller ateister. Liker chille folk, jeg, som ikke er på jakt etter andre å 'ta'. Slike folk som skal gå rundt og ta andre er så ... Standardgørre. De skjønner vel ikke at andre har bedre ting å gjøre på enn dem. Psykisk umulighet for dem. 🙈 Og så er de så like også, bare forskjellig virkemiddel. Og ingen av dem får den andre parten til å tenke. Anonymkode: 3474a...c68
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #42 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 17.51): Haha tro det du. Eneste kjipe menneskene jeg har møtt har vært i kirken, når jeg sang i kor, når jeg har vært i andre religiøse grupper. Heldigvis klarte jeg å bryte ut, for herremin for noen fordomsfulle dømmende og maktsyke mennesker det finnes slike steder, de har (mange av de) ekstreme behov for å moralisere og prøve å bestemme over andres kropp/valg basert på egen overtro. Anonymkode: c423e...45d Du må jo ha vært usedvanlig uheldig med det koret og de gruppene du har vært i..... Anonymkode: a01a5...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå