Gå til innhold

Å bli tilfredstilt av to menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt?

Anonymkode: 7c4cc...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt?

Dette er en fantasi det vil være meget enkelt å få realisert. 
mann 

Anonymkode: 0703d...cbe

• Liker 8
Skrevet

Skulle ikke være så vanskelig å få noen med på det.  Tenker det er bare å velge og vrake :) 

• Liker 2
Skrevet

Vil tro det er vanskeligere for en mann og finne to kvinner for den samme hensikten , hadde du ikke skrevet dette som AB hadde du nok druknet i tilbud fra menn

Anonymkode: c83c9...523

• Liker 5
Skrevet

Trådstarter bør opprette bruker på et nettsted der man søker etter slikt. Da kan man søke mer selektivt. 

Skrevet

En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. 

Anonymkode: 29c0b...152

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. 

Kan sikkert få mest utbytte av å prøve ut denne fantasien med en fast partner/kjæreste/mann. Har selv god erfaring med det. 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du oppretter profil på Cupido eller Lyst Club, så kan du søke etter menn som har erfaring med en slik setting. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Deilig fantasi, helt vilt deilig faktisk, men jeg har en del ting som må være på plass før det skjer. Hun har enda flere. Men, deilig fantasi, ikke noe stress. 

Skrevet

Tror ikke det er vanskelig å få villige. 

Jeg har imidlertid hatt en trekant med menn, og aldri mer. Dobbelt opp med "jobb" og absolutt ikke to menn som oppvartet meg. 

Anonymkode: cfaad...e9f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 said:

Er ikke kontaktannonser bannlyst?

Takk for alle svar. Dette er ikke en kontaktannonse. Det var er spørsmål hvorvidt dette var en tanke som (generelt sett) kunne fristet for menn. Siden det er på KG jeg spør, henvendte jeg meg til mennene her inne. Har ikke noe behov for, ei kommer jeg heller, til å kontakte noen menn på KG. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Viktig at man tenner på de involverte selvfølgelig og ting ikke hadde blitt kleint. 

Skrevet

Har flere ganger hatt to kjekke menn som tilfredsstiller meg. Deilig! 

Kvinne, 41.

Anonymkode: d70fe...423

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres sykt pirrende ut, men tror jeg hadde vært for feig til å prøve det! 

Anonymkode: a3033...f10

Skrevet

Har prøvd, det var dobbelt jobb og ikke dobbelt nytelse. 

Anonymkode: 6fbe5...3bb

Gjest Paramount
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd, det var dobbelt jobb og ikke dobbelt nytelse. 

Anonymkode: 6fbe5...3bb

Kanskje en god idé å jobbe litt i forkant heller, mtp hvem som er de heldig utvalgte?

Skrevet

Har vært med på trekant noen ganger, både sammen med egen partner og en annens kjæreste. Mitt råd er som det tidligere er skrevet i tråden, bruk litt tid i forkant og inkluder den som er utenfor forholdet hvis det det er snakk om et kjærestepar og en tredjemann. Det er lett å føle seg litt utenfor for den som kommer inn. Sørg for å vær gode venner først, bli skikkelig kjent og trygg på hverandre. Kanskje bør den som kommer inn utenfra få muligheten til å kose seg og bli seksuelt kjent med kvinnen på forhånd. Da er man mer likeverdig og ikke femte hjul på vogna...Og hvis mennene tilfeldig skulle ha litt dårlig utviklet homofobi :) og kunne tenke seg å bli litt trygg på hverandre og kanskje kose seg litt er det bare bra. Det handler om tillitt og å være trygg. Da kan dette bli fantastiske opplevelser. 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en fantasi det vil være meget enkelt å få realisert. 
mann 

Ja. Problemet er å finne menn som man kan stole på. 

Jeg hadde vært svært forsiktig med hvilke menn jeg hadde hatt sex med i dette tilfellet. Soleklar stor sjanse for å bli voldtatt ettersom du allerede er med på leken, ikke sant. Ergo vil det ikke få konsekvenser og du kan ikke anmelde det om du ender opp med å bli misbrukt, fordi du valgte å være med på røff deilig sex med to menn. 

Jeg fantaserer definitivt om sex med flere menn, men i det virkelige liv hadde jeg ikke turt realisere det med mindre den ene mannen var min kjæreste gjennom mange år som jeg stolte 100% på. To tilfeldige menn...... Aaaaaaaldri. 

Anonymkode: 7faa0...c34

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...