AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt? Anonymkode: 7c4cc...248
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt? Anonymkode: 7c4cc...248 Dette er en fantasi det vil være meget enkelt å få realisert. mann Anonymkode: 0703d...cbe 8
Dionysos 53 Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Skulle ikke være så vanskelig å få noen med på det. Tenker det er bare å velge og vrake 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Vil tro det er vanskeligere for en mann og finne to kvinner for den samme hensikten , hadde du ikke skrevet dette som AB hadde du nok druknet i tilbud fra menn Anonymkode: c83c9...523 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Trådstarter bør opprette bruker på et nettsted der man søker etter slikt. Da kan man søke mer selektivt. Anonymkode: 0703d...cbe
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. Anonymkode: 29c0b...152
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. Anonymkode: 29c0b...152 Kan sikkert få mest utbytte av å prøve ut denne fantasien med en fast partner/kjæreste/mann. Har selv god erfaring med det. Anonymkode: 0703d...cbe 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. Anonymkode: 29c0b...152 Men hvis du oppretter profil på Cupido eller Lyst Club, så kan du søke etter menn som har erfaring med en slik setting. Anonymkode: 0703d...cbe 1
Gjest Paramount Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 Deilig fantasi, helt vilt deilig faktisk, men jeg har en del ting som må være på plass før det skjer. Hun har enda flere. Men, deilig fantasi, ikke noe stress.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Tror ikke det er vanskelig å få villige. Jeg har imidlertid hatt en trekant med menn, og aldri mer. Dobbelt opp med "jobb" og absolutt ikke to menn som oppvartet meg. Anonymkode: cfaad...e9f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 Er ikke kontaktannonser bannlyst?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, Alterego666 said: Er ikke kontaktannonser bannlyst? Takk for alle svar. Dette er ikke en kontaktannonse. Det var er spørsmål hvorvidt dette var en tanke som (generelt sett) kunne fristet for menn. Siden det er på KG jeg spør, henvendte jeg meg til mennene her inne. Har ikke noe behov for, ei kommer jeg heller, til å kontakte noen menn på KG. Anonymkode: 7c4cc...248 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: En vanlig fantasi. Jeg ble litt skuffa når jeg gjorde det. Ikke lett å finne to menn som både er kjekke og som har en god kjemi seg imellom. Anonymkode: 29c0b...152 Enig. Viktig at man tenner på de involverte selvfølgelig og ting ikke hadde blitt kleint. Anonymkode: 7c4cc...248
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #14 Skrevet 20. november 2020 Har flere ganger hatt to kjekke menn som tilfredsstiller meg. Deilig! Kvinne, 41. Anonymkode: d70fe...423
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #15 Skrevet 20. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt? Anonymkode: 7c4cc...248 Jeg synes det høres sykt pirrende ut, men tror jeg hadde vært for feig til å prøve det! Anonymkode: a3033...f10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #16 Skrevet 20. november 2020 Har prøvd, det var dobbelt jobb og ikke dobbelt nytelse. Anonymkode: 6fbe5...3bb
Gjest Paramount Skrevet 20. november 2020 #17 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd, det var dobbelt jobb og ikke dobbelt nytelse. Anonymkode: 6fbe5...3bb Kanskje en god idé å jobbe litt i forkant heller, mtp hvem som er de heldig utvalgte?
Dionysos 53 Skrevet 21. november 2020 #18 Skrevet 21. november 2020 Har vært med på trekant noen ganger, både sammen med egen partner og en annens kjæreste. Mitt råd er som det tidligere er skrevet i tråden, bruk litt tid i forkant og inkluder den som er utenfor forholdet hvis det det er snakk om et kjærestepar og en tredjemann. Det er lett å føle seg litt utenfor for den som kommer inn. Sørg for å vær gode venner først, bli skikkelig kjent og trygg på hverandre. Kanskje bør den som kommer inn utenfra få muligheten til å kose seg og bli seksuelt kjent med kvinnen på forhånd. Da er man mer likeverdig og ikke femte hjul på vogna...Og hvis mennene tilfeldig skulle ha litt dårlig utviklet homofobi og kunne tenke seg å bli litt trygg på hverandre og kanskje kose seg litt er det bare bra. Det handler om tillitt og å være trygg. Da kan dette bli fantastiske opplevelser. 1
Dominas leketøy Skrevet 21. november 2020 #19 Skrevet 21. november 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømmer litt om å (egostisk sett) bli tilfredstilt av to menn samtidig. Kysset, kost med, slikket og fingret masse, pult og gjerne også holdt litt fast, tatt hardt og spanket. Er det flere menn her som kunne gått med på noe slikt? Anonymkode: 7c4cc...248 Yes
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #20 Skrevet 21. november 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en fantasi det vil være meget enkelt å få realisert. mann Anonymkode: 0703d...cbe Ja. Problemet er å finne menn som man kan stole på. Jeg hadde vært svært forsiktig med hvilke menn jeg hadde hatt sex med i dette tilfellet. Soleklar stor sjanse for å bli voldtatt ettersom du allerede er med på leken, ikke sant. Ergo vil det ikke få konsekvenser og du kan ikke anmelde det om du ender opp med å bli misbrukt, fordi du valgte å være med på røff deilig sex med to menn. Jeg fantaserer definitivt om sex med flere menn, men i det virkelige liv hadde jeg ikke turt realisere det med mindre den ene mannen var min kjæreste gjennom mange år som jeg stolte 100% på. To tilfeldige menn...... Aaaaaaaldri. Anonymkode: 7faa0...c34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå