Gå til innhold

Hvor langt unna er korona stasjon til dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må kjøre 1t og jeg er møkk lei. Har 3 unger og det er testing gjevnlig når det snufses. Her ble det sammenslåing av kommuner og bare en stasjon og selvfølgelig til det største stedet som får alt. 1time hver vei blir det her og det er like før jeg skipper å dra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjører til nærmeste teststasjon på to minutter (kan gå på 10 min, men bruker bil da det er lagt opp til testing i bilkø). Den er ganske ny, tidligere i høst måtte vi kjøre et kvarter. Må si meg fornøyd med testtilbudet, forrige gang en av barna var småsyke bestilte jeg testing klokka 7 og morgenen, fikk time kl 12 samme dag, og svaret innen 24 timer. God logistikk der, altså!

En time er mye, skjønner at du blir lei! Får håpe vaksinen ikke er så langt unna...

• Liker 1
Skrevet

200 meter

Skrevet

Aner ikke, bryr meg fint lite om det 

• Liker 1
Skrevet

Vet det knapt, har aldri tatt testen. Må det testes hver gang det snufses?

Skrevet

Kommer vel an på hvor i landet man bor. Her tar det ti minutter med bil.

Skrevet

Vi har 3 stk en kort kjøretur unna. Det er en i sentrum, en ved legevakten rett utenfor sentrum og en i en annen bydel (drop in stasjon). Tar 10-15 min med bil til alle sammen.

Skrevet
23 hours ago, kikkana said:

Vi må kjøre 1t og jeg er møkk lei. Har 3 unger og det er testing gjevnlig når det snufses. Her ble det sammenslåing av kommuner og bare en stasjon og selvfølgelig til det største stedet som får alt. 1time hver vei blir det her og det er like før jeg skipper å dra.

Ja, det er langt. Her er det vel kanskje fem min å kjøre, men noen test har ikke vært nødvendig enn så lenge.

• Opprett ny...