Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #1 Skrevet 22. september 2002 Hei alle sammen, jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid (5/6 uker på vei) og har tusen spørsmål: spm. 1: Når bør jeg snakke med fastlegen min? spm. 2: Hvor vanlig er det å spontanabortere? spm. 3: Hvor tidlig kan man se " den lille" på ultralyd? spm. 4: Er det normalt å blø litt + brunaktig utflod? spm. 5: Når kan man høre eller se hjertelyden? Setter veldig stor pris på om noen som kan svare på disse spørsmålene tar seg tid til å svare på dem :D
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Hei! Gratulerer 1: Du kan ringe legen din med en gang om du vil,så får du time når det passer. 2: Hvor vanlig det er husker jeg ikke,men det er ganske vanlig. Men som regel er det så tidlig at du ikke engang vet at du er gravid! Er det liv i fosteret etter 8 uker,er det størst sjanse for at det går bra !! 3: Det kan man veldig tidlig,tror fra ca 5-6 uker. 4: Helt vanlig med litt utflod og småblødninger!! 5: Det kan man på ultralyden. Kan man se fosteret, kan man se hjertet
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 Man kan nok se fosteret på ultralyd temmelig tidlig, men hvis det ikke er noen komplikasjoner, slik at de vil sjekke babyen, får du normalt ikke time før i 18.-19. uke.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #4 Skrevet 23. september 2002 Takk for gode svar. Ringte til legen i dag, og skal få komme inn i morgen for å sjekke at alt er ok + få konstatert graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå