AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Jeg har så mye bivirkninger av denne tabletteb jeg tok for 1,5 døgn siden. Skal fullføre aborten imorgen tidlig, men nå på ettermiddagen kom det tidvis «rier», men lang tid mellom hver, og ingen blødning. Føler jeg har influensasymptomer, veldig varm, men for kvalm til å ta av meg dyna, kvalm, skikkelig hjertebank av og på. Totalt sykdomsfølelse, men den går litt av og på, angsten gjør den ikke akkurat bedre. Går også på do for å gjøre fra meg ofte, for da forsvinner kvalmen litt. Jeg blir bare veldig redd, for jeg har aldri følt slike symptomer etter mifegyn pilla. Noen som hadde det lignende? Føler det er så teit å ringe sykehuset for å snakke med de hvis dette er helt normalt.. i noen minutter føler jeg meg helt forferdelig, så kan det gå bedre i noen minutter. Men jeg totalt bare veldig redd og får litt småangst (ikke grunn til symptomer) av symptomene. Er redd for at det er alvorlige symptomer ellernoe, norn som vet forskjellen? Hilsen bekymret jente.. Anonymkode: 08338...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 P AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 14.33): Jeg har så mye bivirkninger av denne tabletteb jeg tok for 1,5 døgn siden. Skal fullføre aborten imorgen tidlig, men nå på ettermiddagen kom det tidvis «rier», men lang tid mellom hver, og ingen blødning. Føler jeg har influensasymptomer, veldig varm, men for kvalm til å ta av meg dyna, kvalm, skikkelig hjertebank av og på. Totalt sykdomsfølelse, men den går litt av og på, angsten gjør den ikke akkurat bedre. Går også på do for å gjøre fra meg ofte, for da forsvinner kvalmen litt. Jeg blir bare veldig redd, for jeg har aldri følt slike symptomer etter mifegyn pilla. Noen som hadde det lignende? Føler det er så teit å ringe sykehuset for å snakke med de hvis dette er helt normalt.. i noen minutter føler jeg meg helt forferdelig, så kan det gå bedre i noen minutter. Men jeg totalt bare veldig redd og får litt småangst (ikke grunn til symptomer) av symptomene. Er redd for at det er alvorlige symptomer ellernoe, norn som vet forskjellen? Hilsen bekymret jente.. Anonymkode: 08338...282 Ekspander For kald til å ta av meg dyna* Anonymkode: 08338...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 Hvis det er den tabletten som stopper fosterets utvikling så ble jeg også Dausyk av den. fikk opplast,blødning etc av den. Sjekk felleskatalogen på hvilken bivirkninger kan komme. Men du kan jo ringe sykehus også Anonymkode: 8362f...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars . Anonymkode: 4d051...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Jeg kasta opp konstant. Siste døgnet kom det bare blod sammen med galle. Da jeg kom på sykehuset for å fullføre aborten fikk jeg 2 liter væske for jeg var så dehydrert. Anonymkode: 55bea...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 14.33): Jeg blir bare veldig redd, for jeg har aldri følt slike symptomer etter mifegyn pilla. Ekspander Har du tatt den mange ganger? Hvis det er veldig annerledes enn de andre gangene du har tatt det, ville jeg ringt sykehuset. Jeg måtte ta det en gang pga MA. Ble skikkelig dårlig. Anonymkode: 75c36...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå