AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #21 Skrevet 21. november 2020 Ta en gastroskopi for å være sikker og start opp med syrenøytraliserende midler og få et langt bedre liv 😉 Anonymkode: 9b1b1...a26
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #22 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst; du har mest sannsynlig magesår. Skjønner bekymringen, men dette er ikke typiske symptomer på kreft. Kan ikke signere som helsepersonell for det er jo ikke lov 😉 Anonymkode: 9b1b1...a26 ❤️❤️ Anonymkode: 696a5...002
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #23 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, Gladgutten79 skrev: Hva enn du gjør, ikke Google symptomer ofte blir psykiske tanker til fysiske symptomer, jeg er en av mange som er nærmest livredd for kreft, og har tatt bronskopi, gastroskopi og koloskopi, intet funnet, men å tenke på hva det kan være gjør ting værre enn det trenger å være ❤️❤️ Anonymkode: 696a5...002
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #24 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Satser heller på stoffskifte i ubalanse. Anonymkode: 30174...be2 Neppe med de symptomene. Garantert blødende magesår. Tipper jeg ihvertfall uten å påberope meg kunnskap i form av å være kvalifisert fagpersonell 😉 Anonymkode: 9b1b1...a26
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #25 Skrevet 22. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Satser heller på stoffskifte i ubalanse. Anonymkode: 30174...be2 De symptomene har ingenting med stoffskifte å gjøre hvertfall. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må roe ned. Gå til legen og få alt som kan sjekkes, sjekket, men bortsett fra det- slipp skuldrene ned tjue hakk. Det er så vanvittig bortkastet å bekymre seg om ting som kanskje ikke stemmer. Hilsen kreftpasient som kanskje skal dø fra barna sine. Det jeg angrer mest på, er å kaste bort tid på bekymringer jeg ikke kan gjøre noe med. Anonymkode: 676bd...ade Jo, men dette er en normal del av å være et menneske. Anonymkode: ae333...52c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #26 Skrevet 22. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ugh, føler med deg! 😬 Jeg er svimmel, kvalm, har sure oppstøt, gått ned 6 kg, magesmerter og verkende smerter i hele kroppen som kommer og går. Blør litt nesten hver eneste dag, også utenom dobesøk.. Livredd for å få det sjekket, så jeg lar tiden suse og gå. Masse lykke til, forhåpentligvis er det ikke kreft du har. 💕 Anonymkode: 8b9f8...3d3 Blør du friskt blod fra rompa, så er vel det heller et symptom på hemmeroider. Jeg hadde dine symptomer, minus verkende kropp, og hadde spiserørsbetennelse. Endte med betennelse i magen, gikk ned 25 kg på et par måneder og var så forstoppet at jeg fikk hemmorider. Du er ndøt til å gå til legen, for det kan være så enkelt som en spiserørsbetennelse og du kan da få medisiner og få en mye bedre livskvalitet. Hvis det er kreft så er det jo livsnødvendig at du drar til legen med en gang. Anonymkode: 2f42d...58e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #27 Skrevet 22. november 2020 Pust ut og senk skuldrene noe.. Noe som heter ulcerøs collitt, Crohns også i tillegg til magesår . Hold deg unna Google og ta en skikkelig prat med legen om den angsten du har .. Anonymkode: f75b8...e61
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #28 Skrevet 22. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ugh, føler med deg! 😬 Jeg er svimmel, kvalm, har sure oppstøt, gått ned 6 kg, magesmerter og verkende smerter i hele kroppen som kommer og går. Blør litt nesten hver eneste dag, også utenom dobesøk.. Livredd for å få det sjekket, så jeg lar tiden suse og gå. Masse lykke til, forhåpentligvis er det ikke kreft du har. 💕 Anonymkode: 8b9f8...3d3 Kjære deg, gå nå å sjekk deg. Ikke sikkert det er så alvorlig, men ev så får du hjelp og kan bli frisk. Anonymkode: 30174...be2 1
hablador Skrevet 22. november 2020 #29 Skrevet 22. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må roe ned. Gå til legen og få alt som kan sjekkes, sjekket, men bortsett fra det- slipp skuldrene ned tjue hakk. Det er så vanvittig bortkastet å bekymre seg om ting som kanskje ikke stemmer. Hilsen kreftpasient som kanskje skal dø fra barna sine. Det jeg angrer mest på, er å kaste bort tid på bekymringer jeg ikke kan gjøre noe med. Anonymkode: 676bd...ade God bedring til deg ❤️ Håper det går den rette veien 🍀
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #30 Skrevet 22. november 2020 Liknet på da jeg hadde magesår. Jeg ville absolutt ikke gjettet kreft om jeg hadde dine symptomer. Det tror tydeligvis ikke legen din heller siden du ikke ble sendt rett på sykehus:) Anonymkode: 234e6...25c
petterm Skrevet 22. november 2020 #31 Skrevet 22. november 2020 På 20.11.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev: Har lav blodprosent,vært såslapp at jeg bare orker å stå 30 min av gangen. Ikke sulten i det hele tatt. Og blir kjempe mett av bare litt mat. Og magen blir oppblåst med en gang. Følermaten sitter fast i svelget. Har fått time til CT av magen. Men jeg holder på å dø av frykt. Er helt sikker på at det er magekreft. Jeg har 4 barn😥😥 Anonymkode: 696a5...002 Regner med at det er en lege som har henvist deg til CT? Hvis legen mente at du garantert har magekreft så regner jeg med at du hadde blitt sendt ganske sporenstreks til CT.
Emas Skrevet 9. januar 2021 #32 Skrevet 9. januar 2021 Korleis går det med deg, ts? Er du ferdig med utredninga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå