AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Lurer fordi jeg synes denne fargen var utrolig fin og kan ikke si jeg har sett akkurat en slik bruntone/nyanse før. Vurderer å farge håret i denne fargen en gang hvis frisøren tror jeg hadde kledd det😊 Anonymkode: ada4b...589 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Glemte å skrive "bilde" i overskriften, må jeg lage innlegget på nytt da tro 🤔 Anonymkode: ada4b...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 Synes det var for nærme til å avgjøre om det egentlig er aske eller varmere striper der. Anonymkode: c52b4...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 Hm ja, kanskje det er en kombinasjon av begge? 🤔🤔 Anonymkode: ada4b...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Del Skrevet 20. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm ja, kanskje det er en kombinasjon av begge? 🤔🤔 Anonymkode: ada4b...589 Ja, ser ut som en litt varm mørkblondine har stripet litt over tid/tonet i noe mer askeretning for meg. Mer mot mellomblond. Varm blond er det liksom heller ikke. Den fargen kan bli ganske feil/rett avhengig av hudtone og hvor mye/lite melanin man har. Anonymkode: c52b4...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå