AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Har du prøvd en hår topper? Er vel litt som det noen kaller tupè 😄 Ser det er tilbud på en jeg har sett på men de er dyre og jeg er usikker på hvordan det er, så jeg lurer litt på erfaringer? Anonymkode: 1aca5...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Hvorfor vil du ha det? Det er jo grusomt stygt. Anonymkode: bad79...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ha det? Det er jo grusomt stygt. Anonymkode: bad79...542 Verre å ha tynt hår på issen for kvinner 😕 Prøver å finne en løsning, da. Anonymkode: 1aca5...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Verre å ha tynt hår på issen for kvinner 😕 Prøver å finne en løsning, da. Anonymkode: 1aca5...295 Ikke prøvd selv, men ser naturlig it ifra bilder på IG om man velger kvalitet. Hadde spurt hårklinikk om vurdering Hadde forsøkt midlertidig løsning selv om hårtapet var synlig og flekkvis. Anonymkode: d165b...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå