Gå til innhold

Hvor slitte er sokkene dine før du bytter dem ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det synlige hull, betydelig slitt, eller holder det at de er litt misfarget og "slitene"?

Anonymkode: 4b56a...5c6

Skrevet

Synlige hull / betydelig slitt. Hvis de bare er litt misfarget eller slitne, så kan jeg heller bruke dem hjemme

Anonymkode: 71792...c9e

• Liker 7
Skrevet

Synlige hull/så slitte at det omtrent bare er "gitter" på hælen. 

Anonymkode: 62e15...c62

• Liker 5
Skrevet

Når det er så slitt under feks hælen at man kan skimte foten igjennom går de i søpla. Har de flekker som ikke går bort, brukes de til trening.

Anonymkode: cc2b8...b21

Skrevet

Når de har hull som gjør det ubehagelig å bruke dem.

Anonymkode: 3e7c2...8a1

• Liker 2
Skrevet

Hull som er større enn en 50-øring, ca. Hvis det gjelder bare den ene i paret så kaster jeg den og bruker makkeren med en annen singel sokk i liknende farge og lengde (hater to ulike lengder eller ulik strikk sammen).

Anonymkode: cadb3...cf7

• Liker 1
Skrevet

Hull.

Anonymkode: 55742...c9c

Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)

Det blir alltid hull på tærne først på mine sokker, da blir de kastet. Syns det er ubehagelig når tærne stikker ut 😣

Endret av Føsleguri
Skrevet

Mine får som regel et hull på toppen av stortåa først, der neglens kant stikker opp. Der slites det mot innsiden av sko, og derfor oppstår hull der, det "filer" hull til slutt. Da kaster jeg sokkene.

Kjøper uansett billige sokker på H&M, og de har en elastisitet som uansett ikke holder all verdens lenge. De blir slappe i fisken og siger ned, så man må drive og dra de opp igjen hele tiden. Så når hullene oppstår, er det rett i søpla med dem.

Skrevet

Synlig hull må det være! 

Anonymkode: 8a9d3...2c4

Skrevet

Når det blir hull på tå eller under, så er det rett i søpla!

Anonymkode: 83b5b...b02

Skrevet

De byttes ut når de er så slitt at det er like før det går hull på de.

Skrevet

Når det er hull større enn en ert, eventuelt et stort område med bare "gitter". Kjøper kun ensfargede sokker så jeg kan hive enkeltsokker og fremdeles bruke den andre i paret.

• Liker 1
Skrevet

image.thumb.jpg.69c6f4525b6358eda425d863d1fa6449.jpg

Tenker disse kastes etter bruk i dag. 

Anonymkode: 97c1b...c45

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Like før det blir hull, legger jeg dem i en pose merket "ferie". Gjør det samme med truser jeg planlegger å kassere. Tar dem med på ferie og kaster etter bruk. Da slipper jeg posen med skittent undertøy som skal med hjem igjen. 

Anonymkode: 0b4a7...f66

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synlige hull/så slitte at det omtrent bare er "gitter" på hælen. 

Anonymkode: 62e15...c62

Samme her. Da ryker de ut. 

Skrevet

Ullsokker stopper jeg, og når det er mere stopp enn sokk, da kastes de. Hverdagssokker går I søpla når det er rett før det blir hull. Har bare svarte, identiske sokker så jeg kaster aldri hele paret om bare én sokk er ferdig. 

Skrevet

Når jeg ikke kan stoppe dem, eller jeg synes det er urimelig. Reparerte faktisk tre sokker i dag - to med hull på tåa, en med hull på hælen - og kastet ett par der begge hadde hull på hælen.

Anonymkode: 0aea4...eb7

• Liker 1
Skrevet

Dette er det rareste jeg har sett noen lure på her på KG😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...