Gå til innhold

Jobbe som butikksjef Rituals- lønn? Og lønn som vanlig butikkmedarbeider der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Og vet noe an betingelser og arbeidstid? Hva med lørdager?

Anonymkode: bfb81...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefales absolutt ikke. Jobbet der som assisterende butikksjef for noen år siden, og kan verken anbefale arbeidsplassen eller lønnsforholdene. Kan hende det blir annerledes hvis du er en god leder og ikke gir ansvaret til noen andre, men for min del så var sjefen borte minst èn gang i uken og jeg som skulle jobbe 80%, jobbet oftere 120% fordi sjefen gjorde en dårlig jobb med å ikke ansette nok folk. Man får vanlig butikklønn etter tariff, og tror sjefen fikk rundt 35 000 utbetalt i fast månedslønn. Noe som ikke var greit fordi hun virkelig ikke gjorde jobben sin, og jeg som assisterende jobbet på timelønn. Man får i tillegg diverse bonuser på 1-2000 kroner etter om man klarer budsjettet den mnd. 

Det er også krav om å bruke uniform hver dag, aller helst kjole. Og gå med Rituals-sko som er tynne som sagflis. I tillegg må man gå med Rituals-sminke, og alltid leppestift. Man står rett og slett bare opp-og-ned i mange timer uten å kunne gjøre så mye fordi varene er de samme hele året med unntak av sesong i sommer og vinter. 

Vet at jeg personlig har hatt en skikkelig dårlig erfaring, men håper du finner ut av det. Kanskje du stortrives, og attpåtil blir en god sjef også! :) 

Anonymkode: 60b1d...8f7

Skrevet

Glemte å skrive, arbeidstid velger du som sjef selv. Det er egentlig krav om at sjef må jobbe minst 1 kveld i uken, og kanskje 1 lørdag i måneden. Du blir også pliktet til å dra på kurs ulike steder i Skandinavia. 

Anonymkode: 60b1d...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...