Gå til innhold

Julegavetips til pappa søkes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg finner virkelig ikke ut hva jeg skal kjøpe i julegave til pappa. Jeg har kjøpt til alle andre, men akkurat han er håpløs. Han liker ikke jul eller dill dall. Ikke glad i søtsaker eller spekemat (vurderte å kjøpe ulike spekepølser, men fant ut at det liker han ikke). I fjor fikk han fotobok med bilder av familien og tekst/minner, noe han satte pris på. I år er jeg helt blank. Han er ikke glad i kaffe, te eller lignende. Ikke glad i pynt og "dill dall", tåler ikke lukt av parfyme eller noe slikt. Han er også avholds, så vin eller alkohol er jo heller ikke noe han vil like. 

Har budsjett på 250-300 kr.

Anonymkode: 5fad1...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser han? En bok innenfor interessefeltet hans, evt. årsabonnement på en avis han liker?

Anonymkode: 8d1de...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også foreslå abonnement, ikke nødvendigvis avis, men kanskje et ukeblad han er interessert i?

Har han noen hobbyer du kan kjøpe noe utstyr til? Fiskestang, golfklubbe, fotballsko, hva som helst?

Andre forslag: 

- Lue, votter, skjerf, genser, ullsokker, tøfler.

- Et pledd til sofaen.

- Gavekort på en streaming-tjeneste.

- Billett til en koronavennlig konsert eller teater.

- Puslespill.

- Gi et kort hvor du sier at du har bestilt frokost levert på døren fra Morgenlevering en dag i romjulen.

- Gavekort på frisør.

- Fuglemater og fugledagbok.

- Gi en sum til veldedighet. 

- God kaffe og et par kopper som barna dine har malt på.

- En personlig almanakk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva er han glad i? Kanskje han er typen som ikke vil ha gave, men heller invitasjon til en hyggelig opplevelse? Eks pakke sekken og grille ute i skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min pappa for yndlingsrødvinen sin, en pose Twist og en fin toalettmappe med Deo, aftershavekrem og body lotion ☺️ 

Et annet godt forlag kan være en deilig og varm morgenkåpe ☺️

Anonymkode: dab54...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...