Gjest mariannann Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg begynte å jobbe med en jente for 8 måneder siden, vi var kun på opplæring sammen i to uker. Siden vi begge var nye i ny by så begynte vi å gå litt sammen på fritiden, ca 2-4 ganger i måneden. Jeg har siden dette fått andre venninner jeg kommer bedre overens med mens hun ikke har så mange andre virker det som. Hun er hyggelig men ca 10 år yngre enn meg og ganske negativ. Jeg føler vi er på helt forskjellig sted i forhold til hvordan vi ser på livet og mye annet. Vi har ikke sett hverandre på tre uker fordi jeg har kommet med unnskyldninger pluss faktisk vært syk. Jeg ønsker at vi bare skal gli fra hverandre naturlig. Men hun fortsetter å ta kontakt hver uke å spør om vi skal finne på noe. Kan jeg bare fortsette å si at jeg ikke kan til hun ikke gidder å spørre mer?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 av erfaring så virker dette på de fleste, men ikke alle. høres ut som om du bør ta en prat med henne. hun tror nok at du bare er travel; så hun kommer til å fortsette. selv tar jeg ikke kontakt med folk etter mange avslag; tar hintet. i tillegg har vi mennesker en prioriteringsliste; det er ikke opp til venner å dirigere den listen. Anonymkode: edba2...685
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Hun var bra nok å støtte seg til da du ikke hadde noen andre, men så fort du fikk andre venninner, så vil du kutte henne ut? Anonymkode: 070ac...0f4 11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun var bra nok å støtte seg til da du ikke hadde noen andre, men så fort du fikk andre venninner, så vil du kutte henne ut? Anonymkode: 070ac...0f4 ts hadde vel gode intensjoner da de ble venner. det kan gå litt tid før man ser om man trives med folk. Anonymkode: edba2...685 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Ignorer så mye som mulig. Inviter henne med ut når dere er flere og ikke ellers. Det gjør vondt å bli fortalt at man ikke er god nok som venninne. Ville nok heller latt det dø langsomt ut, men uten å være ufin. Anonymkode: f7ef7...e62 1
Pappi Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Avslutt gjerne kontakten om du må, etter min mening gjør du ikke noe galt i det. Men om du fortsetter å pleie litt sporadisk kontakt er jeg sikker på at det gir deg mer enn du taper. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Hvis man ikke vil være med en person, så skal man ikke det. Det er bare feil, og falskt, fordi man kanskje egentlig bare vil si, dette orker jeg ikke, og ha det bra. Man skal være med de man har lyst til. Klart det er vondt å bli forlatt, men det er en del av livet! Vær tro mot deg selv, du kjenner hvem du bør være med. Anonymkode: 41739...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå