AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Finnes det nettbutikker hvor man kan få med faktura? Skulle gjerne bestilt julegaver, men får ikke lønn før midten av desember. Er klesbutikker som er mest interessante. Anonymkode: f7bcb...2aa
Pappi Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 De fleste som bruker Klarna sin betalingsløsning. Forutsatt at du er kredittverdig. 5
Maleficenta Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det nettbutikker hvor man kan få med faktura? Skulle gjerne bestilt julegaver, men får ikke lønn før midten av desember. Er klesbutikker som er mest interessante. Anonymkode: f7bcb...2aa Ja er mange det hvor man kan velge å betale med faktura fra klarna 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Det er vel svært få nettbutikker som ikke tilbyr faktura? Jeg handler mye på nett og velger alltid faktura der det er mulig, så slipper jeg å vente uker og måneder på refusjon om jeg må returnere noe. Kjapt og lettvindt, betaler regninga strax varen er kommet, om jeg skal returnere noe melder jeg inn dette og venter på korrigert faktura. Dette forutsetter selvsagt at man har økonomisk styring og er kredittverdig. Anonymkode: fa7a4...259 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Bare se etter klarnasymbolet/ikonet der du pleier å handle/ønsker å handle. Stor mulighet for at de har det. Mulig du må vente noen dager til, hvis det bare er 14 dagers betalingsfrist. Anonymkode: 231a2...230
Million Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Zalando.no tilbyr faktura fra Klarna, og de har som regel 30 dagers betalingsfrist fra bestillingsdato. 1
Gjest Føsleguri Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Det fleste klesbutikker på nett har faktura-løsninger, enten Klarna eller sine egne faktura-ordninger.
Gjest Føsleguri Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): en god del sånne faktura på papirer, koster noen kroner mer. nettbutikkene blir jo selvfølgelig nødt til å printe ut sånne papirer, og så sende dette i posten til kundene deres. I tillegg er dem vel ikke "garantert" at de faktisk får pengene deres, noe som er garantert dersom folk betaler pengene med en eneste gang de skal bestille noe. Anonymkode: c62f6...655 Du har aldri hørt om Klarna? De sender faktura på e-post (vi er tross alt i 2020) så de fleste nettbutikker tar ikke ekstra for faktura.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 Finn en som har Klarna som betalingsløsning. Der kan du velge konto uten at det koster noe ekstra. Anonymkode: 44866...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå