AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg liker klær som er litt fargerike, gjerne litt boho, eller goth-inspirert. Typ hva de har på dressily.com, floryday.com, osv. Men, er skeptisk til å bestille fra utlandet, både mtp toll, og at det gjerne er mer styr å returnere. Jeg synes zalando, bonpriz, boozt, osv, har så lite sånne klær.. Er det noen som vet om noen norske nettbutikker som selger slike klær? Evt som har prøvd å bestille fra dressily eller floryday, eller andre butikker fra usa o.l? Anonymkode: 5e841...ddc
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Jeg ser floryday får tyn på trustpilot, og masse negative erfaringer med retur og rævva kvalitet.. akkurat som jeg fryktet. Anonymkode: 5e841...ddc
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Hvis du vil ha gothklær er emp-shop.no stedet. Ikke så fargerikt, men... 😅 den o store boho butikken er gudrunsjoden.no Masse farger, veldig boho og ganske kjipt for lommeboka 😉 Anonymkode: 0ccc0...18a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil ha gothklær er emp-shop.no stedet. Ikke så fargerikt, men... 😅 den o store boho butikken er gudrunsjoden.no Masse farger, veldig boho og ganske kjipt for lommeboka 😉 Anonymkode: 0ccc0...18a Haha, oi, det var litt stivere priser hos ho Gudrun, ja 😛 Anonymkode: 5e841...ddc
Perelandra Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Moten akkurat nå passer dårlig for oss som liker farger, men er til gjengjeld god for økonomien min. Jeg har handlet mye fra Gudrun Sjöden. Hvis du synes det er for dyrt, anbefaler jeg å venter til salget. De pleier å begynne i romjula.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Lær dere å sy. Da er det kun kreativiteten som stopper dere Anonymkode: b37e0...ccd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 16.09): Lær dere å sy. Da er det kun kreativiteten som stopper dere Anonymkode: b37e0...ccd Og tiden.. Har vurdert sy-kurs mang en gang, men midt i småbarnstiden er det virkelig ikke tid til verken å lære seg å sy, eller å faktisk sy noe som helst. Om en femten års tid, kanskje.. Anonymkode: 5e841...ddc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå