Gå til innhold

fastlegelisten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg står uten fastlege etter flytting, og har satt meg på venteliste hos en som jeg har gjort litt research på. har komplekse helseproblem som krever en god lege. men lurte på om det finnes noen måte å se hvor i «køen» jeg er? har ikke råd til 95,-/mnd for å følge med. har kuttet ut en viktig medisin for heller å ha bedre mat, så selv om jeg høres gjerrig ut så føler jeg ikke for å betale dette.

hvis jeg står som nr 49 etter x antall mnd må jeg vurdere å sette meg opp hos andre, men ønsker helst denne legen😌noen som vet om det er mulig å finne ut?

Anonymkode: 6df43...6f7

Skrevet

Mener at jeg har sett det på helsenorge.no :)

Anonymkode: c8984...e62

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at du er ikke i kø, du er bare på en liste over hvem som vil vite når legen er ledig og da er det førstemann til mølla?

Anonymkode: 06e52...0a7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har forstått det sånn at du er ikke i kø, du er bare på en liste over hvem som vil vite når legen er ledig og da er det førstemann til mølla?

hehe nei stilte meg i kø for flere mnd siden🤭og har hatt noen ØH timer i mellomtiden😏

skulle gjerne visst om jeg er rykket frem noen plasser; hvis ikke må jeg gjøre noe.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe nei stilte meg i kø for flere mnd siden🤭og har hatt noen ØH timer i mellomtiden😏

skulle gjerne visst om jeg er rykket frem noen plasser; hvis ikke må jeg gjøre noe.

Åja! 😮 Hvordan ser du det? Skal sjekke om jeg er i kø eller hva søren jeg har rota med 😄 Huff, håper det løser seg raskt :hjerte:

Skrevet

Legelisten (den private listen der man kan vurdere leger) har en tjeneste der man kan få varsel om når ønsket lege får ledig plass.  Denne tjenesten koster en mindre sum.

Min fastlege er en offentlig tjeneste der man kan sette seg på venteliste hos ønsket lege.  Dette er gratis.  Her logger du deg inn med bank-ID og kan se om du står på venteliste, og hvilken plass du er på nå.

Anonymkode: a1ee4...6e6

• Liker 1
Skrevet

Du finner det på helsenorge, finner du det ikke der har du ikke satt deg på venteliste. Du kan bytte til noen med ledig plass nå uten å midte plassen din på ventelisten til den legen du egentlig vil ha.

Anonymkode: 56fc6...020

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du finner det på helsenorge, finner du det ikke der har du ikke satt deg på venteliste. Du kan bytte til noen med ledig plass nå uten å midte plassen din på ventelisten til den legen du egentlig vil ha.

Anonymkode: 56fc6...020

å det visste jeg ikke; det er den beste løsningen! tusen takk💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...