AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Er det fortsatt «trendy»? Er det passende å bruke på et kontor type business casual? Synes du det er fint? Anonymkode: 42973...b5c 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Skjønner ikke greia med bukser som skal sitte langt oppå magen. Ser bare teit ut, synes ikke det er passende på verken kontoret eller ellers. Anonymkode: efb4d...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Den snøringa i livet var skikkelig "kjærring". Anonymkode: eb082...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Synes at det stoffstykket hvor den går opp på magen ser så rart ut, og silhuetten ser på en måte lavere ut? Anonymkode: 2f17e...c56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Liker slike veldig godt. Spesielt nr.3. Og det er langt ifra kjærring....med mindre du plasserer en kjærring inni. Anonymkode: 7cb3f...59f 25
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Tusen takk for masse tilbakemeldinger, og jeg vil gjerne ha flere. Jeg verken ser ut eller har en stil for øvrig som en «kjerring», hva nå enn det er. Så tror det skal gå fint. Høyere liv er generelt mer flatterende på meg, for jeg er ganske høy og slank. Hovedgrunnen til tråden er at jeg personlig ikke har brukt sånne bukser før, men jeg øyner et håp om at de kanskje kan hjelpe å skjule en voksende babymage frem til jeg er klar for å dele med jobben. Men hvis det er helt utrendy og «alle» synes det er stygt er jeg redd for at det skaper mer oppmerksomhet enn at det er diskré. Anonymkode: 42973...b5c 1
Maleficenta Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fortsatt «trendy»? Er det passende å bruke på et kontor type business casual? Synes du det er fint? Anonymkode: 42973...b5c Ja. Syns de var fine jeg. Ikke at jeg kunne brukt slike selv. Hadde sett teit ut på meg 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 Ordentlig fine og meget flatterende bukser om de sitter på riktig kropp! Men det er jo et "kontroversielt" snitt, all den tid det er litt elsk/hat. Ikke at jeg synes man skal høre på negativitet om man selv liker noe, da. Det ville vært ganske absurd om jeg skulle la være å gå i høylivede bukser bare fordi en diffus masse ikke synes det ser pent ut, for eksempel. Sjansen er jo da ganske stor for at jeg uansett ikke liker denne massens stil, så hvorfor skulle jeg bry meg? Eller hvorfor skulle jeg bry meg uansett? Jeg har par paperbagbukser og får stort sett alltid komplimenter når jeg bruker dem, fra både menn og kvinner. For min del føler jeg likevel kanskje at tiden er i ferd med å gå fra dem. Det er ikke det at jeg pleier å bry meg så mye om mote, men dersom jeg biter på og kjøper meg et typisk trendplagg, så blir jeg en anelse selvbevisst og lei etter hvert. Når det er sagt, googlet jeg meg raskt frem til at de er supertrendy i 2020, så sånn sett er det bare å kjøre på! Anonymkode: 5ecb6...c0c 5
Gjest Albbas Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 På riktig kropp syns jeg det er stilig! Passer overhodet ikke på min kropp. 😂 Man må tåle fokus på mage, midje og hofter.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Jeg liker de kjempegodt! De er pene, synes ikke de er "ut" men de passer ikke alle, jeg synes ikke de passer meg med pærefigurd og litt ekstra kg. Anonymkode: cb961...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 Ikke noe for min fasong. Og jeg liker ikke det dillet med sløyfebelte. Men det ser bra ut på mange andre. Anonymkode: df889...e67
Kokeshi Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 Det er ikke flatterende på noen, synes jeg. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 Jeg er tydeligvis kjerring, for jeg syns de er fine
Pappi Skrevet 20. november 2020 #14 Skrevet 20. november 2020 Jeg synes de er fine som vist over, men krever nok en slank figur. 4
Gjest Paramount Skrevet 20. november 2020 #15 Skrevet 20. november 2020 Jeg synes nr 2 var fin. På de andre var det en del rart.
Sizz- Skrevet 20. november 2020 #16 Skrevet 20. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for masse tilbakemeldinger, og jeg vil gjerne ha flere. Jeg verken ser ut eller har en stil for øvrig som en «kjerring», hva nå enn det er. Så tror det skal gå fint. Høyere liv er generelt mer flatterende på meg, for jeg er ganske høy og slank. Hovedgrunnen til tråden er at jeg personlig ikke har brukt sånne bukser før, men jeg øyner et håp om at de kanskje kan hjelpe å skjule en voksende babymage frem til jeg er klar for å dele med jobben. Men hvis det er helt utrendy og «alle» synes det er stygt er jeg redd for at det skaper mer oppmerksomhet enn at det er diskré. Anonymkode: 42973...b5c Jeg synes de er fine! Brukte sånne selv tidlig i graviditeten, se skjuler jo magen:) også er de myke og gode. Perfekt for meg🤗 gleder meg til å begynne å bruke dem igjen😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #17 Skrevet 20. november 2020 Fint på de rette fasongene, med det rette tilbehøret. Som med så mye annet... Anonymkode: d81b3...d98
Nerine_ Skrevet 20. november 2020 #18 Skrevet 20. november 2020 Jeg har noen sånne, så jeg liker de veldig godt😊
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #19 Skrevet 20. november 2020 Kjempefint om man er slank med flat mage! Anonymkode: 2ee96...46a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #20 Skrevet 20. november 2020 Er så lei den bollemustrenden nå. Buksa så langt opp som mulig, genser eller skjorte stappet ned i buksa og bittesmå sko. Ser jo ut som at man skal konkurrere om hvem som har størst cameltoe. Anonymkode: c8de1...c4c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå