AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Opplever at det er stor forskjell på grad av flørting og sexprat før date med menn. Hvor mye flørting per chat gjør dere før dere møter noen? Kommer sex opp? Opplever at noen menn er veldig tidlig med å spøke eller hinte om dette, mens andre ikke nevner det med et ord. Erfaringsmessig har det likevel vært vanskelig å bruke dette som et reellt skille for hvem som er seriøse eller ikke. Tanker? Anonymkode: 10678...e13
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Sexprat før date får oftere enn ikke menn til å tro det blir sex på dem på første date, så overse eventuelle forsøk på snakk om sex, blir det for ille, ikke møt ham.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, O.G. said: Sexprat før date får oftere enn ikke menn til å tro det blir sex på dem på første date, så overse eventuelle forsøk på snakk om sex, blir det for ille, ikke møt ham. Hva med et kort spørsmål som indikerer om man er kompatible eller ikke, forresten? (Jeg er kinky... og kan ikke leve uten litt kink. Greit å få avklart i forkant..., men er redd da for at ting plutselig blir veldig sex-fokusert i etterkant. Men...sex på første date blir det jo uansett ikke når man møtes offentlig.) Anonymkode: 10678...e13
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med et kort spørsmål som indikerer om man er kompatible eller ikke, forresten? (Jeg er kinky... og kan ikke leve uten litt kink. Greit å få avklart i forkant..., men er redd da for at ting plutselig blir veldig sex-fokusert i etterkant. Men...sex på første date blir det jo uansett ikke når man møtes offentlig.) Anonymkode: 10678...e13 Jeg ville ikke sagt noe om det i det hele tatt for hvorfor skal en fremmed mann sitte på sånn informasjon om meg?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med et kort spørsmål som indikerer om man er kompatible eller ikke, forresten? (Jeg er kinky... og kan ikke leve uten litt kink. Greit å få avklart i forkant..., men er redd da for at ting plutselig blir veldig sex-fokusert i etterkant. Men...sex på første date blir det jo uansett ikke når man møtes offentlig.) Anonymkode: 10678...e13 Hvis kink er viktig så ville jeg bruk kink- steder for å treffe folk. Jeg kinker selv, men ville ikke diskutert det med noen tidlig i en bli- kjent- prosess. Anonymkode: a21ae...ec2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Jeg har aldri tenkt at nettkontakt skal kunne gå fort over i noe forhold. Nettkontakt skal inneholde nok flørt til at man vil møtes. Og så blir det fysiske møter som avgjør om det blir noe mer. Jeg møter ingen menn som jeg ikke har en seksuell flørtetone med. Hvis vi ikke kommuniserer lett og bra også på det området, blir det neppe noe god kjemi ellers heller. Det betyr ikke at jeg utleverer noen hemmeligheter eller gir løfte om at ting skal skje. Men dette er en fin måte å se om vi begge kan snakke utvungent og humoristisk sammen når flørten også bli "vovet". Dialogen på forhånd vil jo da ha kommet så langt at vi er ganske trygge på hverandre idet vi først møtes. Og da skal utseende og væremåte avvike ganske kraftig fra forventningene hvis det skal bli helt skjærings. Jeg har derfor heller ikke møtt noen på første date som det ikke har blitt en date nummer to med. Anonymkode: 16600...b0b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 1 hour ago, O.G. said: Jeg ville ikke sagt noe om det i det hele tatt for hvorfor skal en fremmed mann sitte på sånn informasjon om meg? Fordi det er viktig for meg å vite om det er "vits" i å møtes for å bli bedre kjent. Orker ikke å etablere en relasjon hvor kink er helt utenkelig. Anonymkode: 10678...e13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis kink er viktig så ville jeg bruk kink- steder for å treffe folk. Jeg kinker selv, men ville ikke diskutert det med noen tidlig i en bli- kjent- prosess. Anonymkode: a21ae...ec2 Har møtt to fra Fet, men generelt skygger jeg unna der... Bare fordi man matcher på kink, er livet så uendelig mye mer utover dette. Har også vært på treff og diverse, men ikke opplevd å finne noen som jeg faktisk er tiltrukket av og har lyst å date. Anonymkode: 10678...e13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri tenkt at nettkontakt skal kunne gå fort over i noe forhold. Nettkontakt skal inneholde nok flørt til at man vil møtes. Og så blir det fysiske møter som avgjør om det blir noe mer. Jeg møter ingen menn som jeg ikke har en seksuell flørtetone med. Hvis vi ikke kommuniserer lett og bra også på det området, blir det neppe noe god kjemi ellers heller. Det betyr ikke at jeg utleverer noen hemmeligheter eller gir løfte om at ting skal skje. Men dette er en fin måte å se om vi begge kan snakke utvungent og humoristisk sammen når flørten også bli "vovet". Dialogen på forhånd vil jo da ha kommet så langt at vi er ganske trygge på hverandre idet vi først møtes. Og da skal utseende og væremåte avvike ganske kraftig fra forventningene hvis det skal bli helt skjærings. Jeg har derfor heller ikke møtt noen på første date som det ikke har blitt en date nummer to med. Anonymkode: 16600...b0b Takk for svar. Jeg opplever at det er en balansegang. Har man først snakket om sex, blir det fortere forventning om sex i datingprosessen, og en del menn klarer ikke "å begrense seg" mtp. type spørsmål. Ikke helt uenig i det du sier her likevel. Enig i dette med god kommunikasjon. Har kun hatt én person det kun ble den ene daten med. Anonymkode: 10678...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå