AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Lurer på å kjøpe wheelybug i julegave til nevøen, han fylte nylig 1 år. Men lurer litt på hvilken størrelse jeg bør kjøpe for at den skal vare lenge. Vil den store varianten bli for stor (han er litt stor for alderen, tror jeg). Han har en søster på 3.5, er litt redd hun skal bli misunnelig så burde kanskje kjøpe en til henne også? Da blir det plutselig snakk om en del penger. Eller er en snart 4-åring for stor for sånne? Jo, én ting til: blir det mye slitasje på gulvet av sånne? De har nylig pusset opp med nytt gulv så kanskje litt dumt å komme med den hvis det gjør gulvene stygge😅 Anonymkode: 61c6d...229
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Vi hadde den i str 3 år. Eldste fikk den for 10år siden, så mulig de har endret på størrelsene nå. Den fikk han når han var 10mnd. Ble brukt av han med hjelp av oss til han var sterk nok alene. Tror han var rundt 1.5år når han klarte den alene. Ellers er den blitt mye brukt og herjet med. Både av han og yngre brødre. Holdt seg ganske godt. Den lever fortsatt, men nå har vi arvet den bort til nevøen vår igjen. Her er gulvene så skrapet opp allikevel (hund og masse barn 😅), men jeg tror ikke den har skrapet den opp noe merkverdig eller at vi har merket noe ekstra slitasje pga av den. Om du bør kjøpe en eller 2, veldig vanskelig. Tror fint en 3åring kan like den, men den er kanskje ikke moro så lenge. Kjøpe den sammen til de? Anonymkode: f3e04...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå