AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 tips til billige julegaver?? sånn til tanter, onkler, kollegaer osv? Anonymkode: 1fd21...d6d
SoWhat? Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Nordmenn elsker jo levende lys, så det kjøper jeg til bekjente. Kubbelys med julemotiv? Har også kjøpt julehefter og flaxlodf, for jeg er bare glad om noen vinner på dem. Ellers går det jo fint an å kjøpe poser med små sjokolader og annet godteri som du pynter med en rød sløyfe eller noe. En flaske juleøl og noe snacks om de liker det. Bare noen tips som jeg kjøper. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Bake julekaker men gjøre de om til "julekuler" så de blir mykere inni, ikke flate pepperkakestjerner osv. Kjempefin gave som det kan lages mange av på rimelig kort tid og som ikke koster noe særlig. Fremgangsmåte: Fyll opp med julekuler på syltetøyglass. Glass du har vasket av etiketten på. Lage nye fine etiketter/klistre på etikettklistremerker med til/fra og kanskje en julehilsen. Klipp stoff i sirkel som er +1 til 2 cm større enn lokket, lim stoffet fast på lokket så det får et "skjørt" rundt. Lag/ta et bånd og lim en liten del av midten på båndet fast til stoffet akkurat rett under lokket, da kan du dra båndet rundt glasset der lokket skrues, og lage sløyfe når lokket er satt på. Ferdig Til bekjente og de litt "uti slekta" er dette en fin gave som ofte blir satt pris på har jeg merket -spesielt av de som ikke baker selv. Anonymkode: f6acb...188
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Vin! Alltid kjekt å få (hvis man ikke er avholds) Anonymkode: 07826...c26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå