AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Sikkert helt teit at jeg spør om dette. Men vi har nettopp startet å prøve på å få barn, da min mann nylig tok operasjon for refertilisering. Jeg har/hadde egentlig ingen forhåpninger til første måned med prøving, men så kom mensen 2 dager sent (min mensen er aldri sen, like clockwork) i tillegg så varte den derre dager enn normalt, og etter en dag uten blod fikk jeg kramper i magen og opplevde kvalme og iløpet av morgenen etter var det litt blod men lyserosa i trusa. Bare lurer på om flere har erfart dette? Er det noe jeg innbiller meg? Har alltid hatt en A4 menstruasjon, og de pleier være helt like. Men første mnd jeg prøver så blir den helt merkelig? Har ikke brukt form for prevensjon på over 3 år. Takk for svar! Anonymkode: 2e654...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Altså etter en dag uten mensen (den var ferdig) Anonymkode: 2e654...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå