AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Har embryoet mest sannsynlig ligget dødt når man spontanaborterer? Anonymkode: 108f4...93e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Jeg vet ikke statistikken, men jeg har inntrykk av at det sjelden er slik at fosteret støtes ut umiddelbart når det går til grunne, ja. Er vel derfor mange flere opplever "missed abortion" (MA) nå, fordi de går på tidlig ultralyd og oppdager et dødt foster som kroppen ikke har ordnet opp i ennå. Opplevde selv en SA i uke 12 en gang, legen mente at fosteret sannsynligvis hadde vært dødt i flere uker. (Før eller senere ordner kroppen opp, de fleste MA i dag hadde nok blitt SA noen uker senere. ) Anonymkode: 126ae...994 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Slik eg har forstått det så har det gjort det ja. Anonymkode: f747a...051
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Jeg hadde sa. (Men var ma pga jeg gikk på tidlig ultralyd. Akkurat som en over meg nevner) Det som kom ut til slutt var definitivt ikke et 11 uker embryo, livet hadde stoppet lenge før.. Anonymkode: 8c098...07e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå