AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Er dere flinke nok til å pusse tenner morgen og kveld på barna deres? Har dere pusset morgen og kveld helt fra starten av? Siden mini startet i barnehagen nå så har morgenene blitt så hektiske at det har falt helt bort. I tillegg spiser han frokost med en gang han kommer i barnehagen. Jeg er vandt med å pusse etter frokost. Er det bare meg som er slakk? Jeg innser jeg må prøve å innføre noen bedre rutiner. Anonymkode: e51ab...740
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Pusser både morgen og kveld. Før frokost på morgenen. Anonymkode: df753...c98
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Pusser alltid morgen og kveld, ja, og har gjort det fra før første tann, med begge ungene. Det går helt fint å pusse tenner før frokost. Det er også en del tannleger som anbefaler det fremfor å pusse etter. Du bør absolutt heller stå opp fem minutter tidligere for å pusse. Tennene bygger opp plakk også om natten, og pga redusert spyttproduksjon får bakteriene ekstra gode groforhold i munnen om natten. Anonymkode: 74677...36c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Morgen og kveld her på 1-åringen. Gjort det siden første tann. Er en skikkelig kamp hver dag, men må gjøres! Vi så ganske fort i starten da tenne i overmunnen kom og vi ikke tok "kampen" om god nok puss at tennene ble litt gule. Så er påpasselig med at det blir god pussing 2 ganger om dagen selv om hun hater det. Anonymkode: 0b3a0...cac
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Der er andre områder jeg er mindre flink på, men akkurat tannpussen synes jeg er viktig. Pusser morgen og kveld. Vi pusser etter frokost, men det går fint å pusse før frokost. Jenta mi har veeeldig god tid om morgenen, men vi får det til på et vis. 😊 Tips. Stå opp 5 min tidligere 🙂 Anonymkode: f664e...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå