Gå til innhold

Han vil ikke noe seriøst, men ringer flere ganger daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det egt når han sier at han ikke vil ha dame nå, men han ringer meg flere ganger daglig .. Altså jeg forstår helt klart å tydelig at han ikke vil ha dame nå.. men om jeg trekker meg tilbake , og bare blir stille EN dag.. da skriver han til meg: Hvorfor så stille?.. Kanskje denne fyren er litt forvirra.. om man ikke vil noe seriøst , tenker jeg at man heller ikke er så opptatt av daglig kontakt ..

Anonymkode: 30a26...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen - holdt på nå i typ snart 5 måneder . 

Skrevet

Er jo bare å svare: "Du vil jo ikke ha dame, hvorfor skal jeg gidde å svare på alt maset ditt?"

Anonymkode: 8e103...89c

• Liker 25
Skrevet

Bare å ignorere ham. 

Anonymkode: 52369...120

• Liker 6
Skrevet

Han vil ha noen men han vil ikke ha noe forpliktende. Han vil ha noen å prate med, ligge med, kose med og tulle med - uten at han må stå til rette for noe, involvere seg dypere eller forplikte seg. Men kanskje han vil i fremtiden, han bare vet ikke ennå.

Gratulerer, du har overtatt mitt verste mareritt

Anonymkode: 8b374...e35

• Liker 19
Skrevet

Ignorer ham. Han fortjener ikke oppmerksomheten din.

Anonymkode: ed30a...35f

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha noen men han vil ikke ha noe forpliktende. Han vil ha noen å prate med, ligge med, kose med og tulle med - uten at han må stå til rette for noe, involvere seg dypere eller forplikte seg. Men kanskje han vil i fremtiden, han bare vet ikke ennå.

Gratulerer, du har overtatt mitt verste mareritt

Anonymkode: 8b374...e35

Og hvis dette ikke passer for TS, så forteller hun ham det. Burde vel ikke være verre?

Anonymkode: fe443...715

Skrevet

Eh... for et dumt spørsmål! Fordi du svarer vel.

Anonymkode: d0555...e65

• Liker 4
Skrevet

Så si at du bare tar telefonen fra kjærester.

Anonymkode: e9b02...2c4

• Liker 3
Skrevet

Blokk han, så sparer du deg selv å bli enda mer såret. Han vil ha deg å snakke med, men du er ikke god nokk til å vær dama hans. 

Så snart han finner ei han syns er god nokk, slutter han å ringe deg på dagen. 

Anonymkode: 4107d...667

Skrevet

På den ene siden kan man si at han har vært tydelig på hva han vil med deg - han vil ikke være din kjæreste. Fair enough.

Men du trenger ikke å godta at han bare kontakter deg for uforpliktende moro (sex). 

Slutt å svare. Hvis han vil ha svar skriver du at du heller ikke er så interessert i han. Tipper det fikser biffen

Anonymkode: 58d91...6d8

Skrevet

Jeg hadde en som hold på slik med meg en stund tilbake. Men dessverre var jeg oppriktig interessert og glad i han. Gjorde fryktelig vondt hver gang har måtte minne meg på at han ikke ønsket noe samtidig som han også begynte å mase når jeg ble stille over en dag eller to. Derrimot ble han ofte stille i mange dager uten at jeg nesten fikk noe kontakt til han plutselig kom tilbake en dag som on ingenting har skjedd (han var deprimert og trakk seg tilbake inn i seg selv, og i disse episodene var det nesten umulig å få kontakt) og slik pågikk det. Jeg gjorde det endelig "slutt" fordi dette gikk ut på psyken. Aldri følt meg så lite verdt. Ble stille på han i ca en måned før han så kom tilbake for å vinne meg tilbake. 

Hadde kuttet kisen der ut på flekken hvis han skal holde på sånn. I lengden er det bare skikkelig kjipt og det blir det eneste man tenker på til slutt. Blir rett og slett gal av sånn oppførsel. Han får bestemme seg. 

Anonymkode: c027b...edd

• Liker 2
Skrevet

Her må du ta kontroll. Fortell ham at du ikke lenger kommer til å bruke så mye tid av dagen din på noen som ikke ønsker noe mer. Han kan ikke forvente å bli behandla som en kjæreste (hvor du setter av tid til telefonsamtaler hver dag), uten å forplikte seg. 

Anonymkode: a73ff...ec5

Skrevet

Høres ut som at han har veldig behov for kontakten og oppmerksomheten, men er redd for noe seriøst.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke spørre han?

Er det noen her som kjenner han? Noen her som kan vite hva som er greien?

Anonymkode: 63b1d...5a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke spørre han?

Er det noen her som kjenner han? Noen her som kan vite hva som er greien?

Anonymkode: 63b1d...5a2

Noen her som kjenner ham? Helt sikkert. Men da trenger vi jo flere opplysninger. Er han fra vestlandet, for eksempel?

Anonymkode: 8825f...132

Skrevet

Hva får han når han kontakter deg? Har dere kun skriftlig kontakt, eller belønner du masingen hans med sex?

Anonymkode: a8ff3...299

Skrevet

Ønsker du at han skal slutte å ringe?

Anonymkode: a8ff3...299

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 1.11):

Hva betyr det egt når han sier at han ikke vil ha dame nå, men han ringer meg flere ganger daglig .. Altså jeg forstår helt klart å tydelig at han ikke vil ha dame nå.. men om jeg trekker meg tilbake , og bare blir stille EN dag.. da skriver han til meg: Hvorfor så stille?.. Kanskje denne fyren er litt forvirra.. om man ikke vil noe seriøst , tenker jeg at man heller ikke er så opptatt av daglig kontakt ..

men hvorfor gidder du egentlig å kommunisere med denne personen i det hele tatt da? 

Anonymkode: 53a9c...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...