Gå til innhold

Eggløsning og lukt på urin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For første gang på 18 mnd (stopp av prevensjon) har jeg endelig eggløsning, jeg oppdaget det fordi jeg syns urinen min luktet litt rart. En lukt jeg ikke klarer å definere. En blanding av kokos, men samtidig litt fiskesaus? Det er ikke fra vagina, det er tydelig fra urin, så jeg tok en ny eggløsningstest (tatt hver dag) og i dag var den endelig positiv! Hurra. 

Er det normalt at urin lukter ved eggløsning? Nå har jeg ikke mulighet til å ha sex før lørdag, skal jo selvfølgelig teste alle dager, men hvor lenge kan jeg forvente å ha eggløsning nå? 

Forventer ikke at den sitter på første forsøk, men det hadde jo vært magisk 😍

Anonymkode: 83e78...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, AnonymBruker said:

For første gang på 18 mnd (stopp av prevensjon) har jeg endelig eggløsning, jeg oppdaget det fordi jeg syns urinen min luktet litt rart. En lukt jeg ikke klarer å definere. En blanding av kokos, men samtidig litt fiskesaus? Det er ikke fra vagina, det er tydelig fra urin, så jeg tok en ny eggløsningstest (tatt hver dag) og i dag var den endelig positiv! Hurra. 

Er det normalt at urin lukter ved eggløsning? Nå har jeg ikke mulighet til å ha sex før lørdag, skal jo selvfølgelig teste alle dager, men hvor lenge kan jeg forvente å ha eggløsning nå? 

Forventer ikke at den sitter på første forsøk, men det hadde jo vært magisk 😍

det vet vi desverre ikke. Alt fra 24 til 48 t. De sier at det innskudd før EL er bra. Har dere lagt inn aksjer ellers denne uken? Ellers er lørdag bra.

Anonymkode: 5a3b8...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har vært bortreist siste tre uker på jobb, kommer ikke hjem før lørdag morgen. Hjemme to uker og nye fire uker borte. Hjemme fire uker og borte to uker. Turnusen hans er ikke lage-barn vennlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, han har vært bortreist siste tre uker på jobb, kommer ikke hjem før lørdag morgen. Hjemme to uker og nye fire uker borte. Hjemme fire uker og borte to uker. Turnusen hans er ikke lage-barn vennlig😅

Om dere har sex i morgen så treffer du kanskje før EL, så hadde jeg sikret meg på søndag også. Just in case :) 

Anonymkode: 5a3b8...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex imorgen med en gang han kommer hjem👍🏻 Ta er du sikra på at dere rekker eggløsningen! Jeg tror ikke dere blir for sein ettersom eggløsning vanligvis skjer 12-36 timer etter første positiv test, og egget lever i 24 timer. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg hatt sex så fort som mulig, for å sikre meg 👌🏻

Anonymkode: 0ee9e...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb til 22.30, har dobbelvakt 😭 jaja, vi får bare prøve, å se hva som skjer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...