Gå til innhold

Ville du solgt bolig nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du lagt boligen din ut for salg nå eller ventet til våren? 

Anonymkode: d3c0b...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet til våren om det ikke haster med salg 

• Liker 1
Skrevet

Vent til etter nyåret... Trenger ikke vente til våren. Men alt fra januar og videre... 

Anonymkode: a8feb...a50

Skrevet

Planlegger å starte prossen i januar. 

Anonymkode: 71a45...55a

Skrevet

Det er veldig mange som venter til våren nå, så kan fort bli kjøpers marked da. 

Anonymkode: 9cdce...b7e

Skrevet

Vi ble rådet til å selge nå av megleren, fremfor å freshe boligen opp litt og selge til våren. Det er fordi det foreløpig fortsatt er et godt selgers marked i den forstand at boligprisene er høye og fortsatt går godt over prisantydning (Oslo-området), mens alt som gjelder fremtiden er usikkert. Så her heiv vi oss rundt, og fikk solgt to uker etter første samtale med megler til noen hundre tusen over prisant.

Anonymkode: aebb5...b52

Skrevet

Å gå på visninger er omtrent den eneste moroa folk har i disse dager, så jeg tror jeg hadde sjanset på å selge nå.

Anonymkode: f69db...fd3

Skrevet

Ville ikke lagt ut nå, men gjort klart bilder, prospekt osv. Solgte siste uke i oktober og hadde november å gå på, men få som går på visning i desember.

Anonymkode: 4db97...2bd

Skrevet

Legger ut boligen for salg i neste uke. Håper på bra respons

Anonymkode: 87976...eef

Skrevet

Håper på at det kommer noen "bygdeboliger" på våren til rundt millionen, for det har jeg lyst til å kjøpe ;) (egentlig har jeg lyst til å kjøpe fritidsbolig, men da må jeg få til bruksendring, og det er masse regler. Får håpe på en fritidsbolig som tidligere har vært bolig, da er det visst lettere). Jeg vil hjelpe til med 1+ i en fraflytterkommune!!

Anonymkode: 981f5...27c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger ut boligen for salg i neste uke. Håper på bra respons

Anonymkode: 87976...eef

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Solgte akkurat leiligheten og fikk over prisantydning. Dersom du er i ferd med å starte prosessen nå, så tar det raskt tre uker før boligen er ute. Da er det veldig tett opp til jul, så jeg ville venta til januar. Men gjort klart alt til det nå. 

Anonymkode: cab95...5b7

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du lagt boligen din ut for salg nå eller ventet til våren? 

Det spørs. Er det en leilighet i en fin bydel i Oslo, ville jeg trolig lagt ut nå. De selger alltid og raskt. Men ellers trolig ventet til våren. Nå begynner folk å gå litt i julemodus og markedet tradisjonelt roer seg ned. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...