Gå til innhold

Dere som har vært/er utro og ikke har tenkt å fortelle det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor utro? Og tror du aldri det blir oppdager? Plager det deg i hverdagen? Har du fortalt det til noen? 

Anonymkode: 5d899...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til alt.

Anonymkode: 78cd4...36c

• Liker 2
Skrevet

Fordi det fristet så veldig, rett og slett. Det var moro, spennende, litt som å være nyforelska, flørting og gøy. Men selvfølgelig helt feil, og ikke noe som var verdt å ødelegge hele familien for.

Tror aldri det blir oppdaget - det er allerede flere år siden. Plager meg ikke i hverdagen nei. Har fortalt det til veldig, veldig få, men har snakket mye om det med et menneske som har taushetsplikt.

Anonymkode: 53277...814

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det fristet så veldig, rett og slett. Det var moro, spennende, litt som å være nyforelska, flørting og gøy. Men selvfølgelig helt feil, og ikke noe som var verdt å ødelegge hele familien for.

Tror aldri det blir oppdaget - det er allerede flere år siden. Plager meg ikke i hverdagen nei. Har fortalt det til veldig, veldig få, men har snakket mye om det med et menneske som har taushetsplikt.

Dette var bare trist. Hadde aldri klart å tilgi noe sånt, men jeg klarte å tilgi det når sambo fortalte meg om det rett etterpå. Hadde det kommet ut i ettertid av noen andre ville jeg dratt med engang..

Anonymkode: 103b2...5cb

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvem med taushetsplikt? Rådet personen til å ikke fortelle det? 

• Liker 1
Skrevet

Det plager meg daglig. Har mareritt, er paranoid og har blitt mer usosial (på sosiale medier). 

Angrer, skjemmes og er drit redd. Var betatt, forelska og forvirra, og skulle nesten til å forlate alt jeg hadde. Så ble jeg gravid og valgte å satse på det jeg hadde fra før. Kjærlighetssorg, skam, redsel, forvirring og mørke tanker har preget meg lenge, men nå er jeg en god mor og vi har et trygt forhold. Helt til det kommer for en dag da:(

Jeg har fortalt det til én person. Gråter ukentlig pga hva jeg har gjort.

Anonymkode: 9aa3f...d30

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

H*n måtte vell til psykolog av skyldfølelse

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk bedriver utroskap for "spenningens skyld" er på mange måter det som er feil med dagens samfunn.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan spørre, men nei, det vil jeg ikke utdype, men det er jo da altså trygt. Nei, personen har ikke rådet til det ene eller det andre når det gjelder å fortelle.

Mange kan nok reagere veldig, og mange kan oppføre seg som om ingen er utro, men hvis man ser til statistikken så er det faktisk svært mange som er det.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Uatskillelig said:

At folk bedriver utroskap for "spenningens skyld" er på mange måter det som er feil med dagens samfunn.

Jeg vet ikke om du leste alle de andre adjektivene også? Det er jo selvsagt en totalpakke. Ikke at det er bra, eller noe man skal drive med, men det er altså ikke for spenningen alene - selv om spenning også er en del av det. Gleden og kjærligheten en nyforelskelse gir er nok hovedårsak.

• Liker 8
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor utro? Og tror du aldri det blir oppdager? Plager det deg i hverdagen? Har du fortalt det til noen? 

Fordi sexlivet var/er kjedelig. Ble oppdaget etter den første jeg var utro med, men ble tilgitt. Det plagde meg så lite at jeg har vært utro med ti damer til bare det siste året. Burde skamme meg, men gjør ikke det. Ikke fortalt det til noen. 

Anonymkode: bce02...8f7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi sexlivet var/er kjedelig. Ble oppdaget etter den første jeg var utro med, men ble tilgitt. Det plagde meg så lite at jeg har vært utro med ti damer til bare det siste året. Burde skamme meg, men gjør ikke det. Ikke fortalt det til noen. 

Og hun vet fortsatt ikke om det? Spyr av deg.

• Liker 17
Skrevet

Jeg var utro i fem år, med en nær nabo. Våre respektive fikk aldri vite noe, ei heller andre. Vi holdt det kun mellom oss to, og var begge diskré. Begge hadde samme "grunn" til å være utro, og da vi etter fem år hadde opplevd alt vi hadde drømt om å oppleve innenfor den verdenen, takket vi for oss. Som naboer møter vi tilfeldigvis på hverandre nå og da, uten at det ligger noe mer i det smilet vi gir hverandre. Det er avklart og ferdig - ingenting henger igjen. Og siden det er et lukket kapittel, tenker jeg faktisk sjelden over hva vi gjorde. Jeg er glad jeg fikk oppleve det jeg alltid hadde hatt lyst til å oppleve, og kan krysse det av på min kisteliste. 

Anonymkode: 2425d...948

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor slår du ikke opp om sexlivet er så kjedelig at du er utro? Eventuelt KOMMUNISERER med partneren din, eller foreslår parterapi hos sexolog? Det er grenseløst egoistisk å være utro.

• Liker 12
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det plager meg daglig. Har mareritt, er paranoid og har blitt mer usosial (på sosiale medier). 

Angrer, skjemmes og er drit redd. Var betatt, forelska og forvirra, og skulle nesten til å forlate alt jeg hadde. Så ble jeg gravid og valgte å satse på det jeg hadde fra før. Kjærlighetssorg, skam, redsel, forvirring og mørke tanker har preget meg lenge, men nå er jeg en god mor og vi har et trygt forhold. Helt til det kommer for en dag da:(

Jeg har fortalt det til én person. Gråter ukentlig pga hva jeg har gjort.

Anonymkode: 9aa3f...d30

Uff, må være vanskelig. Alle kan gjøre feil. Kanskje du burde snakke med noen for å få fred med deg selv. 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var utro i fem år, med en nær nabo. Våre respektive fikk aldri vite noe, ei heller andre. Vi holdt det kun mellom oss to, og var begge diskré. Begge hadde samme "grunn" til å være utro, og da vi etter fem år hadde opplevd alt vi hadde drømt om å oppleve innenfor den verdenen, takket vi for oss. Som naboer møter vi tilfeldigvis på hverandre nå og da, uten at det ligger noe mer i det smilet vi gir hverandre. Det er avklart og ferdig - ingenting henger igjen. Og siden det er et lukket kapittel, tenker jeg faktisk sjelden over hva vi gjorde. Jeg er glad jeg fikk oppleve det jeg alltid hadde hatt lyst til å oppleve, og kan krysse det av på min kisteliste. 

Dere utforsket sex med andre ord? Ble det ingen følelser når dere holdt på så lenge? Må vær vanskelig å bare kutte da. 

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

uempatisk og uoppdragen 

Skrevet

TS! Denne tråden var ikke ment som å snakke dritt om de som har vært utro! Spar dere! Alle kan faktisk gjøre feil og være utro. Selv de som aldri skulle være utro, slik som meg. 

Jeg har valgt å ikke fortelle det til min mann. Hadde god grunn for å være utro. Ja, har så klart prøvd å snakke med min mann og våres problemer, men når han ikke bryr seg eller vil bli bedre. Så falt jeg for fristelsen. Angrer egentlig ikke. Det ga meg noe jeg trengte. Håper og tror han aldri finner ut av det. Bedre jeg plages med det resten av livet. Min dumhet og min feil, og mine behov. Så klart dårlig gjort og feil. Men jeg elsker faktisk min mann og vil ikke ødelegge familielivet vårt. 

Flere som har kjent på det samme? 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere utforsket sex med andre ord? Ble det ingen følelser når dere holdt på så lenge? Må vær vanskelig å bare kutte da. 

Vi utforsket BDSM. Jeg hadde en sterk lengsel etter å være underdanig, og han en sterk lengsel etter å være dominant. Det var selvsagt følelser involvert, men da følelser som går på underdanighet/dominanse. 

Vi hadde begge prøvd å få våre respektive til å utforske BDSM-verdenen, men vi begge ble avvist gang på gang. Jeg forstår at hans kone ikke vil piskes eller være underdanig, på samme måte som at min mann absolutt ikke vil ta kontrollen i senga og rise meg. Jeg forstår dem som vil ha vanlig sex, men føler meg kanskje ikke så forstått på mine behov for å være underdanig. Men så traff jeg denne nabomannen via et BDSM-nettsted, og vi valgte å utforske den verdenen sammen.

Det ble ikke slik at vi bare kuttet tvert. Vi følte oss begge ferdig erfart etter fem år, og takket hverandre for tiden sammen. Jeg vet at han fortsatt har den dominante personen inni seg, slik jeg har underdanigheten min. Men for min del går det greit å la den være skjult inni meg nå - jeg fikk oppleve det jeg trengte å oppleve for å få fred i livet. 

Det høres nok rart ut for ikke-BDSM'ere, vil jeg tro.

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS! Denne tråden var ikke ment som å snakke dritt om de som har vært utro! Spar dere! Alle kan faktisk gjøre feil og være utro. Selv de som aldri skulle være utro, slik som meg. 

Alle kan gjøre feil, men ikke alle kan være utro over tid og attpåtil lyve om det. Det vitner om karakterbrist.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...