AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Stemmer det? Størrelsen på en slapp penis lyver? Kan virkelig størrelsen bli så mye større når den blir stiv? Mulig å ha lang slapp penis som ikke endrer mye størrelse når den blir stiv? Anonymkode: e1b28...358
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Enorm forskjell. Mannen min har veldig liten slapp, ikke at det plager meg, men tenker ofte at han sikkert har hatt d vanskelig i dusjen etter trening med gutta osv i yngre dager. Han snakker ikke om det, og jeg spør heller ikke. Meeeen... Fra slapp til hard, er det en kjempeforskjell! Nesten så man ikke tror det... Anonymkode: 1a972...f4e 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Føler at det kan gå litt begge veier. Anonymkode: c49c0...9d2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enorm forskjell. Mannen min har veldig liten slapp, ikke at det plager meg, men tenker ofte at han sikkert har hatt d vanskelig i dusjen etter trening med gutta osv i yngre dager. Han snakker ikke om det, og jeg spør heller ikke. Meeeen... Fra slapp til hard, er det en kjempeforskjell! Nesten så man ikke tror det... Anonymkode: 1a972...f4e Samme her, med min mann. Har også tenkt det samme som deg. Anonymkode: e1b28...358 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 Står i penisatlaset at denne "myten" er korrekt: de penisene som er minst i slapp tilstand, vokser mer ved reisning. Så noe rettferdighet er det da i verden! Anonymkode: d362b...57c 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 Ja, det stemmer som oftest (egen erfaring). Det vil si, noen har sikkert veldig små i både slapp og stiv tilstand. Men en som er lang og tykk i slapp tilstand blir som regel ikke så mye større, mens en liten penis som slapp kan bli ganske stor likevel. Altså en "grower" 😄 Anonymkode: 8b0f7...903 4
Sphere Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 De som er små slappe vokser i snitt mer enn resten. Så ser du en liten en i dusjen, kan du umulig vite hvor stor han egentlig er stiv. Og ser du en stor penis i dusjen er det faktisk mulig at den ikke blir stort større stiv. 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 Stemmer for mannen min. Slapp så er den kortere enn min lillefinger, og ganske smal. Fullt erigert så er den lang og grov. Blir helt fasinert hver gang jeg. Anonymkode: 919ef...58f 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Enorm forskjell. Mannen min har veldig liten slapp, ikke at det plager meg, men tenker ofte at han sikkert har hatt d vanskelig i dusjen etter trening med gutta osv i yngre dager. Han snakker ikke om det, og jeg spør heller ikke. Meeeen... Fra slapp til hard, er det en kjempeforskjell! Nesten så man ikke tror det... Anonymkode: 1a972...f4e Samme her! Har lurt på hvordan det fysisk er mulig at de kan bli så mye større. Anonymkode: f29ad...055 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Og så finnes det de store slappe som blir enorme i stiv tilstand. Min går fra 16-17 slapp til 23+ stiv. Volumforskjellen er betydelig. Tykkelsen er egentlig det damene reagerer mest på. En tidligere kompis skrøt av at hans like store slappe ble 20. Jeg hold klokelig kjeft for å ikke skape dårligere stemning. Jeg undervurderer aldri folk ut fra fysiske forhold. Det finnes ikke rent få råtasser som både er lave og spe, som har mye å komme med. Sånn er det sikkert med mange av de som i slapp er beskjedne i størrelsen. Hvorfor noen er growers finnes det fysiologiske forklaringer på, men det blir for omfattende å skrive om her. Mitt tips her og nå er å få i seg L-Arginin og L-Citrulin, samt sink og nok omega 3. Hold deg i form, spis sunt, og tren underlivet med sex, onani og undertrykk. Det fungerer for meg. Det hjelper og å ha vært heldig med mine gener. Kunsten er å ta vare på det du har og gjøre det beste med det. The 🐃 Anonymkode: e732a...323 1
Skiftenøkkel Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Enorm forskjell. Mannen min har veldig liten slapp, ikke at det plager meg, men tenker ofte at han sikkert har hatt d vanskelig i dusjen etter trening med gutta osv i yngre dager. Han snakker ikke om det, og jeg spør heller ikke. Meeeen... Fra slapp til hard, er det en kjempeforskjell! Nesten så man ikke tror det... Anonymkode: 1a972...f4e Samme som din mann. Og kan bekrefte tyn i garderoben fra både ungdomsskole og videregående. Faktisk kommentarer fra andre menn i voksen alder også. Men hva skal man gjøre da, "jazze" den opp i fellesdusjen? Blir mobbing av det og 🤪 heldigvis vokser man av seg usikkerheten. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 Min tredobles fra slapp til erigert. 5 cm slapp, 15 cm erigert. Skjemmes over penisen i slapp tilstand. Tror aldri jeg har vist en kvinne penisen min slapp, selv om jeg har vært i forhold med to forskjellige i 15 år. Han må være minst "halvfeit" før jeg tar han fram. Men er ganske fornøyd med penisen erigert. Ikke for stor, men har en perfekt bøy. Aldri fått klager Anonymkode: e0848...a51 4
Illuminatum Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det? Størrelsen på en slapp penis lyver? Kan virkelig størrelsen bli så mye større når den blir stiv? Mulig å ha lang slapp penis som ikke endrer mye størrelse når den blir stiv? Anonymkode: e1b28...358 Deles gjerne inn i Shower og Grower. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #14 Skrevet 20. november 2020 Min vokser såpass at ballesekken blir så stram at ballene popper inn å ut av hula si🙈 har helt alminnelig hengepung slapp Anonymkode: bd7db...f72
Hunmedham Skrevet 20. november 2020 #15 Skrevet 20. november 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det? Størrelsen på en slapp penis lyver? Kan virkelig størrelsen bli så mye større når den blir stiv? Mulig å ha lang slapp penis som ikke endrer mye størrelse når den blir stiv? Anonymkode: e1b28...358 Ja. det kalles ereksjon. Men, joda, dette er jo ganske vanlig. Endret 20. november 2020 av Hunmedham
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Skrevet 21. november 2020 Det stemmer bra for meg. Dama blir alltid like imponert over at den kan vokse seg 3× størrelsen fra slapp til stiv.😅 Anonymkode: 5e6cd...f3f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #17 Skrevet 21. november 2020 Mye "korrekte" svar her (for en gangs skyld i en penistråd 😄 ) For min egen del er den såpass liten slapp at fellesdusj er ikke tema, der foregikk mobbinga i sårbar alder så sånn er nå det. Det snåle er samme for meg som for mange andre, vi snakker 3-gangen fra slapp til stiv, +/-. Det har stått skrevet rundt om at en shower på 15-18 slapp ikke nødvendigvis blir særlig større når den er klar til kamp. Da er det jo litt party-party at en på 6 cm i fellesdusjen er i stand til å imponere akkurat like mye som den som er dobbelt så stor i samme dusjen! Edit: skulle en på 15 cm vokse med 300%....vel, ja... Anonymkode: 1b5fa...70f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #18 Skrevet 21. november 2020 Når det er kaldt ser det bare ut som en vorte der nede, har helt klart en grower Anonymkode: 1800b...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #19 Skrevet 21. november 2020 Damer, er dette turnoff da? Anonymkode: e1b28...358
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #20 Skrevet 21. november 2020 i'm a grower, not a shower. Anonymkode: 975b8...595 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå