Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei på 30 år som nå har blitt sammen med min x igjen.

det ble slutt sept i fjor

fikk spontanabort ingenting planlagt og han hadde forhold til ei mellomtiden da det ble slutt.

så gikk jeg til advokat anngånde sak om mc som jeg hadde stått lån for som er ferdig betalt og stod i hans navn.

jeg fikk sammenbrudd og foreldra mine er ikke særlig begistret for min x

mye vondt som skjedde.

gang på gang så kommer vi tilbake til hverandre etter par ente brudd.

Nå bor jeg sammen med dem der hjemme.

dem vil ikke at vi skal bli sammen igjen pga alt det vonde.

advokatsaken er heller ikke over.

Nå sitter jeg i saxen anngånde at vi er sammen bak ryggen på våre foreldre og jeg ønsket at det ikke var sånn HVA gjør jeg????

Videoannonse
Annonse
Gjest Korpsdirigenten
Skrevet
Nå sitter jeg i saxen

HVA gjør jeg????

Kom deg ut av saxofonen og spill litt på den i steden!

Skrevet

For det første så skal du ikke bry deg om hva dine foreldre synes og mener. Hvis dere to er sammen igjen, så er dere to sammen igjen, ferdig sak.

Jeg kan forstå dem, men dette er ditt valg og det var du som gikk igjennom alt det vonde, ikke dem.

Men nå er dere blitt sammen igjen, så sånn er det bare.

Og for det andre så kan du enten fortelle dine foreldre at dere er sammen igjen. Reaksjonen fra dem kommer neppe til å være så positiv, men igjen, så er dette ditt valg helt og holdent ( angående å bli sammen igjen altså ).

Angående hva du skal gjøre, så gjør du det du vil. Det er ditt liv og det er du som velger hvem du vil være sammen med i et forhold.

Dine foreldre trenger ikke å like det, men de må respektere valget ditt.

Uansett så synes jeg det er ille når en på 30 år må skjule sitt kjærlighetsforhold for foreldrene sine.

Foreldrene dine kan si hva de vil om din kjæreste, men de kan ikke ta valg på vegne av deg.

Jeg ønsker deg lykke til videre! :troest:

Skrevet
For det første så skal du ikke bry deg om hva dine foreldre synes og mener. Hvis dere to er sammen igjen, så er dere to sammen igjen, ferdig sak.

Jeg kan forstå dem, men dette er ditt valg og det var du som gikk igjennom alt det vonde, ikke dem.

Men nå er dere blitt sammen igjen, så sånn er det bare.

Og for det andre så kan du enten fortelle dine foreldre at dere er sammen igjen. Reaksjonen fra dem kommer neppe til å være så positiv, men igjen, så er dette ditt valg helt og holdent ( angående å bli sammen igjen altså ).

Angående hva du skal gjøre, så gjør du det du vil. Det er ditt liv og det er du som velger hvem du vil være sammen med i et forhold.

Dine foreldre trenger ikke å like det, men de må respektere valget ditt.

Uansett så synes jeg det er ille når en på 30 år må skjule sitt kjærlighetsforhold for foreldrene sine.

Foreldrene dine kan si hva de vil om din kjæreste, men de kan ikke ta valg på vegne av deg.

Jeg ønsker deg lykke til videre! :troest:

Dette var meg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...