Gå til innhold

(eks)mannen min er en feig tulling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge førstegangsforeldre og har fått ei nydelig liten jente som nå er to uker... Jeg vil si at jeg var relativt hedig og hadde en nokså fin og rolig graviditet og fødselen hadde ingen komplikasjoner... MEN jeg presset fortsatt et barn ut derfra og blør litt enda og har litt smerter. Jeg føler alt det typen min tenker på nå som ungen er ute av er samleie... jeg har fått beskjed om å vente og har ingen planer om å forverre smertene jeg har nå... 

Igår kveld snakket vi litt og han bare "herregud hvis du bare lukker den musa helt, så er det jo ikke vits i at vi er sammen"
Altså jeg ble pissed... her har jeg bært frem hans barn i ni måneder, og to uker etter fødsel sier han at forholdet vårt egentlig bare er sex.  (vi har vært sammen i 6 år og gift nå) hva i alle dager. Altså jeg vil jo at ting skal fungere mellom meg og barnefaren, men han viser jo null forståelse...

Jeg sa til han rolig at gi meg noen uker så ting kan komme noelunde tilbake til normalen så gir jeg deg et klarsignal... å fy søren svaret hans skulle jeg trodd kom fra en kåt 15 åring "Bare si du ikke vil ha sex, ikke kom med unnskyldinger" 
Dette er første gang i løpet av alle årene jeg har sett en slik side ved han og jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er skremmende...

Jeg synes alt dette egentlig er så unødvendig... vet ikke hva som skjer i hodet hans... men fy søren sååå irriterende å konstant på høre at jeg er egoistisk, jeg ikke vil ha samleie, jeg er ufølsom og jeg ikke har noe omtanke....

Herregud har noen vært borti noe lignede? jeg vet ikke om jeg skal ta dette som et rødt lys,førstegangsforeldre nerver elle hva??

Anonymkode: 62597...19e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Han der trenger litt fakta og realitetsorientering fra helsesøster, jordmor, eller om dere har en real mann/far i omgangskretsen som kan ta praten med han? Evt få telefontime med deg og han hos fastlegen din? 

Anonymkode: 64053...d9e

• Liker 8
Skrevet

Er han helt blåst? Her er det bare å sende linker, be jordmor ta en telefon til ham, og vise til alt av offentlig helseinformasjon. Han er jo rett og slett fullstendig uinformert og skjønner ikke bæret! 

Anonymkode: 17bf2...67e

• Liker 15
Skrevet

Spander en togbillett fra Oslo til Alta til han, og be han reflektere litt på livet. 

Anonymkode: eaad0...bc1

• Liker 8
Skrevet

Ta han med til helsesøster, så kan hun forklare han hvorfor dere ikke kan ha sex nå! Kjenner jeg blir forbannet på dine vegne..!!

Anonymkode: 3bc50...608

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er begge førstegangsforeldre og har fått ei nydelig liten jente som nå er to uker... Jeg vil si at jeg var relativt hedig og hadde en nokså fin og rolig graviditet og fødselen hadde ingen komplikasjoner... MEN jeg presset fortsatt et barn ut derfra og blør litt enda og har litt smerter. Jeg føler alt det typen min tenker på nå som ungen er ute av er samleie... jeg har fått beskjed om å vente og har ingen planer om å forverre smertene jeg har nå... 

Igår kveld snakket vi litt og han bare "herregud hvis du bare lukker den musa helt, så er det jo ikke vits i at vi er sammen"
Altså jeg ble pissed... her har jeg bært frem hans barn i ni måneder, og to uker etter fødsel sier han at forholdet vårt egentlig bare er sex.  (vi har vært sammen i 6 år og gift nå) hva i alle dager. Altså jeg vil jo at ting skal fungere mellom meg og barnefaren, men han viser jo null forståelse...

Jeg sa til han rolig at gi meg noen uker så ting kan komme noelunde tilbake til normalen så gir jeg deg et klarsignal... å fy søren svaret hans skulle jeg trodd kom fra en kåt 15 åring "Bare si du ikke vil ha sex, ikke kom med unnskyldinger" 
Dette er første gang i løpet av alle årene jeg har sett en slik side ved han og jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er skremmende...

Jeg synes alt dette egentlig er så unødvendig... vet ikke hva som skjer i hodet hans... men fy søren sååå irriterende å konstant på høre at jeg er egoistisk, jeg ikke vil ha samleie, jeg er ufølsom og jeg ikke har noe omtanke....

Herregud har noen vært borti noe lignede? jeg vet ikke om jeg skal ta dette som et rødt lys,førstegangsforeldre nerver elle hva??

Synd å si det, men det forholdet er dødsdømt.

Anonymkode: 8a586...807

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Flamme skrev:

Samme tråd som tidligere i dag?

Tenkte det samme selv, men hun andre hadde jo barn fra før?🤔 

TS herregud det er ikke greit! du sier han aldri har vært sånn tidligere, kanskje det kan være nerver? men det gjør ikke dette akseptabelt! mitt råd er å kanskje kontakte jordmor så hun kan ringe å snakke med mannen din, for den ventetiden er der av en grunn

Anonymkode: 7e5c3...086

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme selv, men hun andre hadde jo barn fra før?🤔 

TS herregud det er ikke greit! du sier han aldri har vært sånn tidligere, kanskje det kan være nerver? men det gjør ikke dette akseptabelt! mitt råd er å kanskje kontakte jordmor så hun kan ringe å snakke med mannen din, for den ventetiden er der av en grunn

Helt samme greie utenom det med barn...

Sikkert trolling igjen da. Tviler på at det finnes to stk mannfolk som er så dumme til samme tid.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spander en togbillett fra Oslo til Alta til han, og be han reflektere litt på livet. 

Da har han god tid til å reflektere siden han på legge spor fra Narvik til Alta.... 😄

Anonymkode: b3c6c...473

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har han god tid til å reflektere siden han på legge spor fra Narvik til Alta.... 😄

Anonymkode: b3c6c...473

Han får først et problem når han skal skifte tog på Fauske vil jeg tro.. Polarbanen er en flott togstrekning, bare lenge å vente til neste tog. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Flamme skrev:

Helt samme greie utenom det med barn...

Sikkert trolling igjen da. Tviler på at det finnes to stk mannfolk som er så dumme til samme tid.

Mulig det har tenkt på det selv, føler det er greia med kg du vet faktisk aldri om det er tull eller virkeligheten... Jeg ønsker jo sååå inderlig på ts sine vegne at dette er tull og ikke at noe så dritt skjer med henne, men hvis det ikke er det så vil jeg gjerne gi ts noen råd i tilfelle hun skal trenge dem. 

Det finnes jo mange rare mennesker der ute og alle er jo forskjellige... folk reagerer og håndterer situasjoner ulikt og dette kan også desverre gi et grunnlag for at det kan være sant...😔

• Liker 3
Skrevet

Når hadde dere samleie sist? Hvis det begynner å nærme seg måneder, så er det pikken hans som snakker. Men det er den fysiologiske forklaringen, jeg forstår godt at du reagerer. Han må da være klar over hva som er anbefalt tid før en gjennopptar sexlivet? Men om han snakket som en idiot i dag, så betyr det ikke at han er en fullstendig drittsekk. Det kan godt hende at han kjenner på at dette ble feil, og sliter med å forklare det. Og du burde virkelig ikke påføres å skulle tenke på at det er "synd" på ham TO uker etter fødsel. Jeg håper dette var en teit greie som dere kommer forbi, Hvis dette er første gang du har sett ham slik, så prøv å se at så ny baby er en stor forandring i hans liv og, og at det er unntakstilstand der en kan si ting en ikke mener. Fortsetter han å være rævhål, så må dere kanskje få hjelp. Det finnes familiekontor og helsesøster, men like godt kan det kanskje være å få en venn eller slektning til å ta en alvorsprat. Men dette er vel kanskje ikke slikt man informerer svigermor eller svigerinne om. Uffda. Håper han ser selv hvor urimelig det er, og åpner seg for deg om hvordan han har det. Menn blir bipersoner i barsel, det er ikke alle som takler det like godt. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det har tenkt på det selv, føler det er greia med kg du vet faktisk aldri om det er tull eller virkeligheten... Jeg ønsker jo sååå inderlig på ts sine vegne at dette er tull og ikke at noe så dritt skjer med henne, men hvis det ikke er det så vil jeg gjerne gi ts noen råd i tilfelle hun skal trenge dem. 

Det finnes jo mange rare mennesker der ute og alle er jo forskjellige... folk reagerer og håndterer situasjoner ulikt og dette kan også desverre gi et grunnlag for at det kan være sant...😔

Joda. Men det var en helt lik tråd her i dag om akuratt det samme og nøyaktiv 2 uker etter fødsel der også og nesten samme tekst.

Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en fin måte å si det på... er helt enig av og til er det faktisk helt grusomt å vite om dette er troll eller sant... leser jo om episoder å folk du aldri skulle trodd eksisterte i en så voksen og oppegående alder...men det er nettopp det med at folk er så forskjellige at vi vet aldri... jeg pleier alltid å svare for det er den lille prosenten inni meg som sier at det kanskje er en kvinne der ute som søker råd... hvis det er troll, så vet jeg værtfall med meg selv at hadde dette vært en virkelig epsiode så har jeg sagt det jeg vet og prøvd å hjelpe på den måten.

til TS: herremin jeg blir faktisk oppriktig irritert over de holdningene du beskriver din mann har... Det er ikke greit, kanskje han kan ha godt av å få en samtale med jordmor, lege ol? kanskje hans egen mor?

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdens snille og godeste person du har møtt på i livet ditt dette vel?

Anonymkode: 8b6ef...20a

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det blir en drøy tur, spesielt fra Bodø og opp

Skrevet
11 minutter siden, Flamme skrev:

Joda. Men det var en helt lik tråd her i dag om akuratt det samme og nøyaktiv 2 uker etter fødsel der også og nesten samme tekst.

Snakker vi egentlig om samme tråd😂 

Det er denne du tenker på eller er det enda en der ute?

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lei for å hørres ut som en pessimist, men dette forholdet kommer ikke til å fungere... fyren er ikke klar for familielivet virker det som og for ikke å snakke om at fyren mangler en dasj medfølelse, omtanke å MYE forståelse

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes du ikke skal være så forståelsesfull og lydhør når han klager. Jeg synes du skal si noe "Ærlig talt, jeg fødte et barn for to uker siden, underlivet mitt er helt mørbanket, og du klager på at jeg er ufølsom? DU er ufølsom! Du kan putte en vannmelon inn og ut av rassen, så skal vi se om du er gira på å få en dildo opp der! Jeg vil ikke høre ett eneste hint av klaging resten av barselperioden, underlivet mitt er fredet, det er veldig strevsomt med blødninger, såre bryster, nattevåk, hormoner; din jobb som nybakt far er å bidra som best du kan med å ta vare på og støtte din datter og meg. Tenk en god stund nå på det jeg har sagt. Hvis du fortsatt mener dette er for dårlig og du vil avslutte, så kan vi godt snakke om det."

Anonymkode: f85db...a81

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...