Gå til innhold

Dere i langvarig forhold og med barn (over 15 år) Hvor ofte sex synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ca 1-2 ganger i uka. Jeg kunne hatt mer. Men har nok mer sexlyst enn min mann dessverre. Dame 38. Gift i 15 år. 15 år eldre mann. 
Men vi har mer sex nå enn når barna var små. Og litt mer nytt. Så kan vel ikke klage?
Dere da? 

Anonymkode: 3bd1c...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 45 og 46, og har vel sex i snitt 3x pr uke, og da gjerne 2x i helgen. Mer i ferier. Tror vi begge synes det er greit, selv om vi sikkert skulle ønske mer i en ideell verden der vi begge ikke trengte søvn og hvile etter hektiske dager.

Men sexen er jo bedre og mer betydningsfull nå, og senest i går kveld, etter barna hadde gått på rommene, så tok jeg meg en dusj, shavet og dro på meg lange, sorte strømper under morgenkåpen. Det var en vinner ... 

Anonymkode: 851f0...90c

• Liker 1
Skrevet

Tja. 1 gang i mnd i snitt. 

Anonymkode: 8517a...508

Skrevet

Varierer. Masse.

Noen ganger flere dager på rad. Andre ganger et par ukers mellomrom. Det første litt vel ofte og det siste litt vel sjelden, synes jeg.

Tror ikke det finnes en mal alle kan følge her. Hva som er «passelig» må jo passe til det enkelte par, humør, periode i livet etc. etc.

• Liker 1
Skrevet

2-4 ganger pr mnd.

Anonymkode: 6a751...ad1

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ca 1-2 ganger i uka. Jeg kunne hatt mer. Men har nok mer sexlyst enn min mann dessverre. Dame 38. Gift i 15 år. 15 år eldre mann. 
Men vi har mer sex nå enn når barna var små. Og litt mer nytt. Så kan vel ikke klage?
Dere da? 

Anonymkode: 3bd1c...c40

Hver eneste dag. Noen dager flere ganger. Men som det er sagt her, så finnes det intet fasitsvar. Jeg skriver derfor dette bare for å illustrere mangfoldet. 

Anonymkode: f1b89...8a6

Skrevet

Varierer litt, men det er nok i snitt 3 ganger i uka (2-4), om man ser bort fra ferier. I ferier er det stort sett hver dag. 

En kjappis er for min kjære rundt 30 minutter, og han vil helst ikke ha kjappiser (ikke jeg heller), så stort sett har vi sex over timen hver gang, så ca 3 timer sex hver hverdagsuke. 

Av venner får jeg inntrykk av at det er mer enn de fleste, men vi er veldig fysiske av oss begge to. Det er mye fysisk kos også dager uten sex, og vi trives med dette. Siden det er 24 timer i døgnet og 7 døgn i uken føler jeg ikke at det er så veldig mye å bruke 3 timer uka på sex. 

Innser at jeg er nesten litt i forsvar for det, men får litt inntrykk av at vi er merkelig når venninner diskuterer varighet. 

Anonymkode: 6d98f...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...