AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Hei, neste veke skal vi på forsamtale for ivf. Så eg lura på ka som kan vere lurt å spørre om. E det f.eks. nokke du angra på at du ikkje spurte om, eller skulle ønske du fikk vite der? Anonymkode: bbd7b...545
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Den samtalen er mer for at de skal se an at dere faktisk er egnet og informere dere.. Jeg opplevde at det var en fin opplevelse og at spørsmålene kom naturlig etterhvert. Hun vi hadde tok seg god tid til å forklare og var også opptatt av at min kjære skulle forstå hva slags påkjenning det kom til å være for meg. Anonymkode: 73e35...c11 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Takk for svar, det er fint å kunne høyre litt kva andre tenker og har erfart. Ein blir jo ganske åleine oppi ditta her. Anonymkode: bbd7b...545
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Be om info om overstimulering!! Eventuelt les deg godt opp denne delen var det ikke snakk om, så når jeg satt etter innsett og ikke kunne puste eller spise så var det skikkelig skummelt,ikke nok med det men var i skikkelig fare for blodpropp Anonymkode: 455e3...076 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Såpass ja. Skal notere det👌🏻 Anonymkode: bbd7b...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå