Gå til innhold

Hvilke vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke vintersko er deres favoritt for små barn? Sønnen min er 13 måneder og trenger noen varmere sko til barnehagen. Han går ikke alene enda, men han står uten å holde seg så er nok ikke så lenge igjen. Jeg vet at det anbefales å vente med sko til de går, men han blir bare sint og frustrert av å ha på skoposer, for da sliter ham med å reise seg og holde balansen. Vi bor i Oslo så det er mer sannsynlig med slaps og regn enn masse snø. Og blir det for kaldt er han ikke ute. Men cherox og liknende er kanskje ikke det beste for så små?

Anonymkode: e6bcb...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Super Fit fra han fikk sine første vinterstøvler da han var 15 mnd og vært strålende fornøyd. Nå er han 6 år og vi har hatt det merket hele veien😊

Anonymkode: 9a9fd...d1b

• Liker 1
Skrevet

Veldig veldig fornøyd med Viking

Anonymkode: d19e4...97d

• Liker 3
Skrevet

Superfit husky med snøring er de letteste (vekt) skoene jeg har hatt til mine barn. Vi har hatt viking og er veldig fornøyd med de til større barn, men for de aller minste er superfit husky helt supert. De er ikke like klumpete som viking heller og henger veldig godt på foten siden de snøres på. Det er godt når du skal øve deg på å gå. 

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips:)

Anonymkode: e6bcb...53c

Skrevet

Vi har brukt Friends, kjøpt på Obs, til vår begge vintrene siden han begynte i bhg. Veldig fornøyd med dem. 

Anonymkode: 2f3e1...870

Skrevet

Veldig fornøyd med Pony!

Anonymkode: 309e1...890

Skrevet

Jollyroom har mange fine 🙂

Skrevet
Akkurat nå, solsnartsommer skrev:

Jollyroom har mange fine 🙂

Billig ræl 😄 

Anonymkode: 4d030...e91

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Billig ræl 😄 

Anonymkode: 4d030...e91

Synes du? Jeg har kjøpt mange sko derfra jeg synes har vært gode, men de har jo flere forskjellige typer .

Skrevet

Vi brukte Viking i alle år.

Skrevet

Vi er superfornøyd med Superfit og går for det hvert eneste år. God passform til mine barn i hvert fall. Lette og fine å se til, i motsetning til feks Viking som jeg synes er klumpete og tunge 

Anonymkode: f5d71...84b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...