AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Noen som har prøvd akupunktur under graviditeten? Anonymkode: 37b39...f47
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Hvis noen først skal.stikke meg med nåler vil jeg i det minste ha noen med effekt... Anonymkode: 0b2a3...977 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Ja, og jeg er ganske sikker på at det var med på å gi en rask fødsel. Men det kan jo ikke dokumenteres da. Anonymkode: ea8f0...e86
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og jeg er ganske sikker på at det var med på å gi en rask fødsel. Men det kan jo ikke dokumenteres da. Anonymkode: ea8f0...e86 Gikk du gjennom hele svangerskapet eller bare på slutten? Neida, men jeg har vært kvalm i over et halvt år nå, og begynner å bli litt desperat. Om det ikke virker er det helt ok, jeg er mer bekymra for at det kan gjøre noe skade. Anonymkode: 37b39...f47
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 En i idrettslaget mitt er akupunktør, og han frarådet akupunktur til gravide på det sterkeste før de siste ukene før termin. Nå er det vist at akupunktur bare er svada, da, og kun har effekt på de som tror at det har effekt (altså, det er kun placeboeffekt..). Anonymkode: e318b...938 1
Gidavmeg Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Jeg har fikk akupunktur under en fødsel som stoppet opp hele tiden, skulle hjelpe den i gang igjen. Tror ikke det hjalp noe, men jeg var bare glad for at noen prøvde å hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk du gjennom hele svangerskapet eller bare på slutten? Neida, men jeg har vært kvalm i over et halvt år nå, og begynner å bli litt desperat. Om det ikke virker er det helt ok, jeg er mer bekymra for at det kan gjøre noe skade. Anonymkode: 37b39...f47 Jeg gikk fra uke 36, til 39 (fødte to dager etter siste behandling). Jeg tok akupunktur for at fødselen skulle gå greit da, og min fødsel varte bare i 3 timer. Den type akupunktur jeg tok fikk var jo for å trigge fødsel, så jeg ville bare hørt om du kam få akupunktur mot kvalme:) Anonymkode: ea8f0...e86 2
Alan Smithee Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 Jeg fikk mye akupunktur under begge mine svangerskap. Jeg opplevde ikke noen bedring, men det ble heller ikke verre, noe jeg hadde forventet med min bekkenløsning. Det eneste som bet på kvalmen, var reseptbelagte medisiner. 1
Jippijei Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Jeg har fått for begge deler. Mulig det bare er placebo, men skal ikke undervurdere effekten av det. Det er jo til og med utført placebooperasjoner 😆 Jeg har hatt veldig raske og ukompliserte fødsler etter akupunktur. Tok også mot kvalme en gang, det følte jeg kanskje hadde mindre effekt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 11 hours ago, Gidavmeg said: Jeg har fikk akupunktur under en fødsel som stoppet opp hele tiden, skulle hjelpe den i gang igjen. Tror ikke det hjalp noe, men jeg var bare glad for at noen prøvde å hjelpe. De prøvde jo ikke å hjelpe deg - de prøvde bare å fremstå som om de bidro med noe. Akupunktur fremmer ikke rieaktivitet. Anonymkode: 76005...f31
Gidavmeg Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De prøvde jo ikke å hjelpe deg - de prøvde bare å fremstå som om de bidro med noe. Akupunktur fremmer ikke rieaktivitet. Anonymkode: 76005...f31 Jeg ble i hvert fall henvist til et rom helt alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå