lillesky Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Er armybukse (eller kamuflasjebukse) inn eller ut? De har det både på Bik Bok og Cubus (f.eks.), og noen butikker er til og med utsolgte. Er man helt på jordet om man har armybukse? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Jeg driter i om det er in eller ut og jeg har armybukse ;D De er vel på vei ut nå huff a meg, da kan jeg kanskje risikere å gå ut en dag uten å ha samme bukse som alle ;D
lillesky Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2005 Men jeg har kjøpt rosa da! Skikkelig fjortis-bukse...
Dagoberta Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 Jeg har også kjøpt rosa army-bukse Men tror jeg ville følt meg litt for militær med kamuflasje-mønster
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Rosa har jeg sett veldig lite av så da blir du da spesiell
Gjest Xavia Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Om det betyr noe, så har jeg hørt at det så absolutt er på vei ut.
lillesky Skrevet 4. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2005 Men tror jeg ville følt meg litt for militær med kamuflasje-mønster ← Samme her! Vi er jo kvinner. Det var så mange fjortiser som gikk rundt med sånne bukser (ikke rosa), og jeg er 25... Men venninna mi kjøpte også (grønn), og hun er 40! Xavia: Nei, du har egentlig rett! Det spiller ingen rolle, egentlig!
Gjest seroxata Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 rosa armybukser er stilige synes jeg! Dra de på deg og sprad stolt rundt du
Gjest Hel Skrevet 6. august 2005 #9 Skrevet 6. august 2005 Kjøpte du den på Lene V? Var på Nordbyen i dag og så en bukse der som ligner veldig på det du beskriver. Så hvis det er den, synes jeg absolutt ikke du kjøpte fei. Var ganske stilig den.
Hu i Svingen Skrevet 6. august 2005 #10 Skrevet 6. august 2005 Jeg driter i om det er in eller ut og jeg har armybukse ;D De er vel på vei ut nå huff a meg, da kan jeg kanskje risikere å gå ut en dag uten å ha samme bukse som alle ;D ← Du er da sånn en snuskedusk, du! :TooHappy:
Cuba Skrevet 6. august 2005 #11 Skrevet 6. august 2005 Jeg har bare sånn i skjørt jeg.. Ville ikke hatt buksa.. vet ikke helt hvorfor men.. Kanskje litt fjortis.. Spørs åssen stil du har ellers og..
lillesky Skrevet 6. august 2005 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2005 Kjøpte den på Bik Bok i Tønsberg.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #14 Skrevet 6. august 2005 Ser ut som det er veldig in - har sett det i mange butikker, og annen hver jente går jo med dem nå, så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå