Gå til innhold

Redd for å involvere meg med noen pga eksene til folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 26 år som er ellers redd for å involvere meg med noen pga de fleste som jeg har erfaring med og folk som jeg kjenner osv har alltid hatt en eks som ikke har gitt slipp, at man har hatt jevnlig kontakt med eksene sine osv.

hvordan skal man takle denne redselen? Jeg begynner å bli eldre og har jo lyst til å slå meg til ro med noen etterhvert. Er bare redd for at den jeg blir sammen med kommer fortsatt til å ha følelser for eksen sin og en innpåsliten eks som fortsatt må være i livet hans.

Anonymkode: 1bd48...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så fryktelig vanlig med innpåslitne ekser. Men det er gjerne mer vanlig i ungdomstiden og tidlig 20-årene? Og så bør du gjerne velge en uten barn. For da må du iHVERTfall forholde deg til ekser. Tror du skal slite litt med å finne en nå som aldri har vært sammen med noen før. Det hjelper ihvertfall å finne en som er litt modnere enn de fjortisene som lager drama og river hverandre i håret i fylla fordi de krangler om typen/eksen.

Anonymkode: 57986...268

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en som var bestevenn med eksen sin. Vil ikke anbefale det. De hadde fortrolige samtaler om vårt forhold, og eksen kritiserte andre tidligere ekser av ham i følge han. Jeg følte meg utlevert. Men, jeg tror ikke dette er vanlig og noe du bør frykte. De fleste avslutter vel kontakten med eksen sin, og i hvert fall ikke har hverandre som bestevenn. Greit å få dette klart tidlig når du møter noen i hvert fall, så du unngår dette. 

Anonymkode: 1f9ca...9cd

• Liker 1
Skrevet

been there, done that. ble litt for mange ekser å forholde seg til. litt spesielt med den ene, som han påstod var helt gal. så viste det seg at de var venner. tror han var galere når alt kom til stykket. haha.

du finner ingen uten en fortid, men prøv å finn en som har lagt den bak seg. jeg vet det kan være vanskelig; var selv nær med min ene eks i 10 år, uten at det var noe romantisk bak. men vi var hverandres nærmeste likevel🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: c4fc1...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...