AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Jeg har hormonelle blødninger under graviditeten. Fikk beskjed om å vente med sex i 1-2 uker. Er dette pga infeksjonsfare? Isåfall, hvordan er det med kondom? Anonymkode: 60cd6...e2d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Om du har fått beskjed om å vente, så må du vente. Å ha kondom er fortsatt sex. Anonymkode: 378c5...61d 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Dette må du nesten spørre legen som ga deg beskjeden om, det kommer jo helt an på grunnen til at du ble bedt å avstå fra sex. Ved blødninger i første trimester fikk jeg beskjed om å avstå fra sex (altså penetrering av noe slag) pga. truende abort. Anonymkode: 72312...947
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Da jeg blødde i de første 19 ukene fikk jeg beskjed om å ikke ha sex pga infeksjonsfare. Nevnte dette til jordmor på kontroll i uke 15, og da sa hun «bare bruk kondom da vel, dere kan få med en hau herfra» 😄 Men kommer sikkert an på årsaken i blødningene. Hos meg fant de ingen spesiell årsak. Anonymkode: d9479...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå