Gå til innhold

All gjeld betalt når kredittverdig igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gjeld som jeg betalte i oktober. Og nå vil jeg sjekke min kredittverdighet, men står fortsatt at jeg har gjeld. så noen som vet når det endrer seg? Jeg skulle forsikret bil

Anonymkode: b303d...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du sjekket dette? Og når er det sist oppdatert?

Er du sikker på at du har betalt alt inkl renter og gebyrer?

Anonymkode: 28dec...920

Skrevet

Hos gjeldsregisteret står jeg med null gjeld. Har betalt alt ja. Nei sjekket hos noe kredittsjekk deg på nettet. TS

Skrevet

jeg tenker at gjeldregisteret er oppdatert og mest pålitelig her. 

Anonymkode: 28dec...920

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjeld som jeg betalte i oktober. Og nå vil jeg sjekke min kredittverdighet, men står fortsatt at jeg har gjeld. så noen som vet når det endrer seg? Jeg skulle forsikret bil

Blander du sammen gjeld og betalingsanmerkninger her? Hva er det du har betalt? Gjelden? Eller var gjelden negative betalingsanmerkninger?

Betalingsanmerkninger hos inkassobyråer vil forsvinne noen dager etter at de er gjort opp. 

Du får vel forsikret bilen selv om du står med gjeld hos Gjeldsregisteret, så lenge de negative anmerkningene er borte? Og det er de vel? Hvis ikke kontakter du inkassobyråene det gjelder, og gjør dem oppmerksom på feilen, for de skal slettes så fort de er gjort opp.

Skrevet

Jeg sjekket meg hos kredittvurdering og der står det at jeg har kredittgjeld fortsatt. jeg skjønner ikke det

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg sjekket meg hos kredittvurdering og der står det at jeg har kredittgjeld fortsatt. jeg skjønner ikke det

Kredittgjeld eller betalingsanmerkninger?

Anonymkode: d34f5...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...