AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Jeg dater en mann som har barn under et år med eksen. til nå har jeg ikke hatt så mye med barnet å gjøre, men om vi går videre blir samboer osv. så blir denne jenta en naturlig del av mitt liv. jeg har ikke barn selv enda. Men jeg lurer på hva deres erfaringer er? tenker siden jenta er så liten. Anonymkode: 9646c...7a1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Da blir du mamma. Og om du en gang vi gå fra mannen fratar du barnet en viktig omsorgsperson. Styr unna. Anonymkode: 8dfe0...d4b 20
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Da blir du mamma. Og om du en gang vi gå fra mannen fratar du barnet en viktig omsorgsperson. Styr unna. Anonymkode: 8dfe0...d4b Ja, jeg tar den rollen som en voksen omsorgsperson veldig alvorlig. Men betyr det at de som har barn fra før ikke skal finne kjærligheten igjen? Når barnet blir stort nokk til et 50/50 ordning kan det være vi også har fått barn. Da familien mer knyttet sammen? siden hun blir storesøster ? Anonymkode: 9646c...7a1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 En fordel for dere at hun er så liten, om dere fungerer sammen som samboere. Da blir det lettere å knytte bånd. Men vær sikker på at dere er en bra match før dere flytter sammen, sånn for barnets del. Tenker at det er viktig for barnet med stabilitet. For du blir en viktig omsorgsperson for dette barnet,og det er viktig at du går all in for barnet. Dere blir jo en familie.er du klar for det, så kjør på. Og vær reflektert nok til å vite om du klarer å behandle dette barnet og fremtidige barn likt/rettferdig. Vet du at du ikke klarer det, så dropp å gå videre med forholdet. Anonymkode: 46820...0be 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: En fordel for dere at hun er så liten, om dere fungerer sammen som samboere. Da blir det lettere å knytte bånd. Men vær sikker på at dere er en bra match før dere flytter sammen, sånn for barnets del. Tenker at det er viktig for barnet med stabilitet. For du blir en viktig omsorgsperson for dette barnet,og det er viktig at du går all in for barnet. Dere blir jo en familie.er du klar for det, så kjør på. Og vær reflektert nok til å vite om du klarer å behandle dette barnet og fremtidige barn likt/rettferdig. Vet du at du ikke klarer det, så dropp å gå videre med forholdet. Anonymkode: 46820...0be Jeg hadde aldri klart å behandle dette barnet annerledes en ev mine biologiske barn. Er ikke satt sammen slikt.. Vi har snakket om fremtiden, og dette er ikke et valg jeg tar lett pga barnet. Jeg håper jo at vi kan ha et fint forhold når hun er eldre jeg tror det er litt rart for min del, at jeg blir påminnet på livet hans med eksen. Hun var jo nettop gravid osv. siden jenta er så liten. Men det er jo noe jeg bare må komme over Anonymkode: 9646c...7a1
mannfolket Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dater en mann som har barn under et år med eksen. til nå har jeg ikke hatt så mye med barnet å gjøre, men om vi går videre blir samboer osv. så blir denne jenta en naturlig del av mitt liv. jeg har ikke barn selv enda. Men jeg lurer på hva deres erfaringer er? tenker siden jenta er så liten. Anonymkode: 9646c...7a1 Dette kan gå riktig bra, tror du har gode holdninger. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 Synes ikke det er et godt tegn at de gikk fra hverandre så rett etter fødsel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 27
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes ikke det er et godt tegn at de gikk fra hverandre så rett etter fødsel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 Han har fortalt meg at forholdet egentlig var over, men så ble hun gravid. Det prøvde, men det ble enda mer tydelig at de ikke skulle være sammen da barnet kom. Det er god nokk forklaring for meg.. ikke alle er ment å holde sammen selv om de får barn Anonymkode: 9646c...7a1 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #9 Skrevet 19. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har fortalt meg at forholdet egentlig var over, men så ble hun gravid. Det prøvde, men det ble enda mer tydelig at de ikke skulle være sammen da barnet kom. Det er god nokk forklaring for meg.. ikke alle er ment å holde sammen selv om de får barn Anonymkode: 9646c...7a1 Oi, du virker enkel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 12
RoH Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er et godt tegn at de gikk fra hverandre så rett etter fødsel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 Dette 1
RoH Skrevet 19. november 2020 #11 Skrevet 19. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har fortalt meg at forholdet egentlig var over, men så ble hun gravid. Det prøvde, men det ble enda mer tydelig at de ikke skulle være sammen da barnet kom. Det er god nokk forklaring for meg.. ikke alle er ment å holde sammen selv om de får barn Anonymkode: 9646c...7a1 Den bløffen er vanskelig gitt 10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #12 Skrevet 19. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Oi, du virker enkel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 Unnskyld ?! Anonymkode: 9646c...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #13 Skrevet 19. november 2020 1 hour ago, RoH said: Den bløffen er vanskelig gitt ?? Anonymkode: 9646c...7a1 1
Forundret.. Skrevet 20. november 2020 #14 Skrevet 20. november 2020 Er jeg gammeldags siden jeg tenker at det er nokså drøyt å begynne å tenke i de baner så tidlig? Hvis de gikk fra hverandre etter fødsel og barnet fortsatt er under ett år så kan dere jo ikke ha vært sammen lenge.. Det at han introduserer deg så tidlig er for meg urovekkende. Jeg ville ha skjermet barnet for nytt blod inntill det hadde gått lang tid og at jeg var sikker på forholdet. Er enig i at du virker enkel ut. 19
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #15 Skrevet 20. november 2020 Du må bli skikkelig kjent med ham før du planlegger fremtiden din rundt ham. Å være forelsket etter 2 mnd bekjentskap... da vet du at du hsr god kjemi. Du kjenner ham ikke. Anonymkode: 23dde...e4a 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #16 Skrevet 20. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, du virker enkel. Anonymkode: 1dc7e...5c3 2 timer siden, RoH skrev: Den bløffen er vanskelig gitt Akkurat slik var det mellom meg og min eks, far til min eldste. Vi hadde egentlig gått fra hverandre da det viste seg at jeg hadde blitt gravid der på tampen av forholdet. Da prøvde vi, men et barn reparerer ikke slikt. Akkurat slik kan det være. Det trenger ikke å være bløff. Anonymkode: 84c31...9ad 4
RoH Skrevet 20. november 2020 #17 Skrevet 20. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat slik var det mellom meg og min eks, far til min eldste. Vi hadde egentlig gått fra hverandre da det viste seg at jeg hadde blitt gravid der på tampen av forholdet. Da prøvde vi, men et barn reparerer ikke slikt. Akkurat slik kan det være. Det trenger ikke å være bløff. Anonymkode: 84c31...9ad Hvem er det du prøver å lure med den forklaringen? Plutselig oppdatert at en blir gravid. Dårlig forhold. Det å få et barn er en livslang kontrakt. Om en ikke har fått med seg det når er kommet forbi barneskolen er det lagt frem. 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #18 Skrevet 20. november 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat slik var det mellom meg og min eks, far til min eldste. Vi hadde egentlig gått fra hverandre da det viste seg at jeg hadde blitt gravid der på tampen av forholdet. Da prøvde vi, men et barn reparerer ikke slikt. Akkurat slik kan det være. Det trenger ikke å være bløff. Prevensjon har du ikke hørt om? Bra dum som har ubeskyttet sex med en mann du ikke har en framtid med Stakkars unge Anonymkode: 0bdfe...873 5
Kk93 Skrevet 20. november 2020 #19 Skrevet 20. november 2020 Hvor gammel er denne mannen ? Jeg ble nesten litt redd for at det er min baby det er snakk om, er dette i Trøndelag ? 😂 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #20 Skrevet 20. november 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Han har fortalt meg at forholdet egentlig var over, men så ble hun gravid. Det prøvde, men det ble enda mer tydelig at de ikke skulle være sammen da barnet kom. Det er god nokk forklaring for meg.. ikke alle er ment å holde sammen selv om de får barn Anonymkode: 9646c...7a1 Det jeg ville forsikret meg om, er at graviditeten var en reell glipp, og ikke det at eksen sørget for å bli gravid, i et forsøk på å holde på barnefaren. Du vil ikke være stemor for et barn når barnets mor er sjalu på deg. Virkelig ikke. Anonymkode: d9467...4f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå