AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Ikke i et forhold akkurat nå, men tar meg i å tenke på hvor deilig det er med dere menn som gir tydelig inntrykk av at dere liker dama slik hun er, og skaper en aksepterende og varm stemning. Den gode følelsen det da gir å være nakne sammen, sove tett i tett, hud mot hud, gå litt nakne sammen rundt i huset... og bare kjenne på lysten i kroppen bygge seg opp. Å ta seg tid, ikke stresse... Kose seg med å utforske hver bit av hverandre...Hvem bryr seg om lakenet blitt skittent? ❤️ Selvfølgelig fordrer alt dette at man også klarer å like og godta seg selv, men jeg tror flere menn kunne fått mer sex om man skapte et slikt varmt og aksepterende rom med partner. Bare noen tanker... Savner dette. Anonymkode: f87e7...b8f 7
Gjest Paramount Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Fin beskrivelse du gir der. Det gir en ubeskrivelig frihetsfølelse når begge er så trygge på hverandre at de er åpne for det meste, sammen. En fin start er å slå av mobilen, og legge den langt vekk.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Godt sagt ts. Dette gjelder motsatt også. Det blir ikke snakket om like ofte, men menn trenger aksept de også. Så når begge viser det mot hverandre, er det en god start. Anonymkode: 8eeb3...74d
Squadron Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke i et forhold akkurat nå, men tar meg i å tenke på hvor deilig det er med dere menn som gir tydelig inntrykk av at dere liker dama slik hun er, og skaper en aksepterende og varm stemning. Den gode følelsen det da gir å være nakne sammen, sove tett i tett, hud mot hud, gå litt nakne sammen rundt i huset... og bare kjenne på lysten i kroppen bygge seg opp. Å ta seg tid, ikke stresse... Kose seg med å utforske hver bit av hverandre...Hvem bryr seg om lakenet blitt skittent? ❤️ Selvfølgelig fordrer alt dette at man også klarer å like og godta seg selv, men jeg tror flere menn kunne fått mer sex om man skapte et slikt varmt og aksepterende rom med partner. Bare noen tanker... Savner dette. Anonymkode: f87e7...b8f Kjente at det var mye jeg savnet der 🤔
Gjest Bamse20 Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Dette må være en av mine største drømmer. Og bli akseptert for den jeg er, hvordan jeg er, og alt som medfølger med meg. Den dagen jeg kan sitte inne og slappe av med min drømmejente og ikke være redd for og vise meg selv og bare senke skuldrene.. Det er noe jeg gleder meg til.
Gjest Alterego666 Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Fint skrevet. Gode råd å leve etter for alle.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 Er det da greit at den samme partneren har det likedan med en annen kvinne neste uke? Eller ødelegger det? Dersom du har det helt skjønt med en sengepartner og det er masse kos, nærhet og avkobling. Man kan åpne sine indre følelsesrom og være betatt av hverandre. Legger det en demper på minnet dersom partneren går videre etterpå? At kosen blir som en film med happy ending som man storkoser seg med, men etter rulleteksten så blir man satt på hylla? Anonymkode: e003a...c2d
Hippogriff Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det da greit at den samme partneren har det likedan med en annen kvinne neste uke? Eller ødelegger det? Dersom du har det helt skjønt med en sengepartner og det er masse kos, nærhet og avkobling. Man kan åpne sine indre følelsesrom og være betatt av hverandre. Legger det en demper på minnet dersom partneren går videre etterpå? At kosen blir som en film med happy ending som man storkoser seg med, men etter rulleteksten så blir man satt på hylla? Anonymkode: e003a...c2d Det kommer vel an på hvilket forhold man har. Jeg har det sånn med en FF. Da jeg leste hovedinnlegget ble jeg helt varm om hjertet og tenkte på ham. Han er helt sikkert også sånn med andre kvinner, for han er generelt en fin, varm og god mann. Det gjør meg ikke mindre varm om hjertet om også andre kvinner får oppleve det av ham. Det vi deler har vi sammen uavhengig av verden utenfor, føler jeg. Hadde det derimot vært en mann jeg var dypt forelsket i, og i et monogamt forhold til, hadde jeg antakelig blitt fryktelig lei meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 38 minutter siden, Hippogriff said: Hadde det derimot vært en mann jeg var dypt forelsket i, og i et monogamt forhold til, hadde jeg antakelig blitt fryktelig lei meg. Jeg tenkte ikke på en som du var i et monogamt forhold til, men hvorvidt det er ødeleggende at andre personen ikke ønsker et monogamt forhold. Eller kanskje jeg skulle spurt om man som kvinne unner seg å ha slike opplevelser uten at det fører til behov om monogamt forhold. Eller føler du da at selve kosen dere hadde sammen var mindre "ekte"? At du ble "lurt"? Anonymkode: e003a...c2d
Hippogriff Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte ikke på en som du var i et monogamt forhold til, men hvorvidt det er ødeleggende at andre personen ikke ønsker et monogamt forhold. Eller kanskje jeg skulle spurt om man som kvinne unner seg å ha slike opplevelser uten at det fører til behov om monogamt forhold. Eller føler du da at selve kosen dere hadde sammen var mindre "ekte"? At du ble "lurt"? Anonymkode: e003a...c2d Nei absolutt ikke, som jeg beskrev forholdet til min FF så er det absolutt slik som ts beskriver, og det er veldig deilig og koselig selv om ingen av oss ønsker et monogamt forhold (eller et forhold ut over vennskap i det hele tatt, for så vidt). Hadde jeg ønsket et monogamt forhold og den andre ikke, ville situasjonen sikkert ikke vært den samme. Det hadde sikkert lagt en skygge over opplevelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå