Gå til innhold

Sove hos kamerat etter fest ja/nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres ærlige mening om at samboer ønsker å overnatte hos kompis etter et "vennejulebord"? Synes dere at det er i orden, eller ønsker dere at man kommer hjem å legger seg etter fest? Hvorfor vil dere eventuelt at han skal komme hjem, kun seriøse svar! 

Anonymkode: bd260...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med vi snakker om å overnatte hos det motsatte kjønn her? Det virker tvilsomt, da mener jeg grunnen burde være veeeldig god!

Anonymkode: a7371...95d

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med at han overnatter hos en kompis. Hvorfor skal det være det?

Anonymkode: 1f58c...a45

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke problemet med at han overnatter hos en kompis. Hvorfor skal det være det?

Anonymkode: 1f58c...a45

du burde forstå at det er snakk om MOTSATT kjønn.

Skrevet

Samme kjønn. Dette er ikke fordi at jeg selv har noe i mot det, men har flere venninner som ønsker at kjæresten kommer hjem etter å ha drukket. Derfor lurte jeg på hva andre tenker om det :)

Skrevet
1 minutt siden, flygefisk1 said:

Jeg synes ikke det kommer så klart frem i teksten, men det må jo være det som er greia.

Hvorfor ellers skulle noen bry seg med om samboeren overnattet hos en venn etter en fest/julebord, det virker jo rimelig sært.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Samme kjønn. Dette er ikke fordi at jeg selv har noe i mot det, men har flere venninner som ønsker at kjæresten kommer hjem etter å ha drukket. Derfor lurte jeg på hva andre tenker om det :)

Jammen, hæ? Hvorfor?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme kjønn? Hva er problemet da? Du fikk det til å høres ut som at han/hun skulle overnatte hos en potensiell elsker(inne)

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det helt innafor og greit å overnatte hos en venn av samme kjønn, enten det er etter julebord eller hva enn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det kommer så klart frem i teksten, men det må jo være det som er greia.

Hvorfor ellers skulle noen bry seg med om samboeren overnattet hos en venn etter en fest/julebord, det virker jo rimelig sært.

TS skrev nå at det er samme kjønn, beklager . 

Ja det virker veldig sært når det er samme kjønn, men kan delvis forstå at det dukker opp tanker - dog jeg hadde ikke fått tanker om eventuelt utroskap, da jeg og min har ett bra og ærlig forhold. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres ærlige mening om at samboer ønsker å overnatte hos kompis etter et "vennejulebord"? Synes dere at det er i orden, eller ønsker dere at man kommer hjem å legger seg etter fest? Hvorfor vil dere eventuelt at han skal komme hjem, kun seriøse svar! 

6 minutter siden, flygefisk1 skrev:

Hvis du starter med å lese skikkelig, blir debatten etterpå litt mer saklig.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bernardette skrev:

Hvis du klarer å lese skikkelig, så forstår du at denne kommentaren kunne du gjort deg for god for. 

Skrevet
2 minutter siden, flygefisk1 said:

TS skrev nå at det er samme kjønn, beklager . 

Ja det virker veldig sært når det er samme kjønn, men kan delvis forstå at det dukker opp tanker - dog jeg hadde ikke fått tanker om eventuelt utroskap, da jeg og min har ett bra og ærlig forhold. 

Jeg antok det samme selv jeg.

Det må jo bunne i et behov for kontroll og manglende tillitt. Hadde jeg oppført meg sånn ovenfor fruen hadde jeg nok fått høre det! Her tror jeg enten TS må jobbe med seg selv, ellers må det jobbes med forholdet. I et sunt forhold er det selvfølgelig helt greit at samboer er borte over natta.

Skrevet

Hvorfor skulle det være et problem? 

Skrevet
2 minutter siden, Bernardette said:

Det finnes også menn her altså.. Og det finnes de som er samboer med det samme kjønn. Så SÅ klart var det ikke, selv om man leste.

Skrevet

Det finnes også menn her altså.. Og det finnes de som er samboer med det samme kjønn. Så SÅ klart var det ikke, selv om man leste.

Diskusjonen stod vel ikke på om det var heterofilt eller homofilt fohold, men at en viss bruker over med store bokstaver skrev at man måtte skjønne at det var snakk om motsatt kjønn når det svart på hvitt stod at det var samme kjønn.

Anonymkode: 711dc...b98

• Liker 2
Skrevet

Det må jo bunne i et behov for kontroll og manglende tillitt. Hadde jeg oppført meg sånn ovenfor fruen hadde jeg nok fått høre det! Her tror jeg enten TS må jobbe med seg selv, ellers må det jobbes med forholdet. I et sunt forhold er det selvfølgelig helt greit at samboer er borte over natta.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg reagerer også på at TS innleder med at "venninner sier det samme", jeg mistenker at TS er veldig ung og usikker. Jeg syntes det høres helt innafor ut at samboeren sover hos en kompis etter julebord, det hadde mannen min fått lov til også. Jeg er ikke så interessert i at han skal komme hjem drita full og prøve å ha sex med meg attpåtil - noe jeg ikke er så interessert i når jeg er edru selv og vil sove ;) 

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over behovet enkelte damer har til å kontrollere samboeren sin.

Herregud, det må være slitsomt å ha det sånn.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, dette er et åpent spørsmål om hva andre tenker og ikke hva jeg tenker. Jeg er i et trygt og tillitsfullt forhold og lurte derfor på hva andre utenom venninner tenkte om det. 

Skrevet
1 minutt siden, flygefisk1 skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Jeg reagerer også på at TS innleder med at "venninner sier det samme", jeg mistenker at TS er veldig ung og usikker. Jeg syntes det høres helt innafor ut at samboeren sover hos en kompis etter julebord, det hadde mannen min fått lov til også. Jeg er ikke så interessert i at han skal komme hjem drita full og prøve å ha sex med meg attpåtil - noe jeg ikke er så interessert i når jeg er edru selv og vil sove ;) 

Fått lov til faktisk... Det bestemmer vel ikke du.

Anonymkode: 1a655...043

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...