AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #41 Skrevet 19. november 2020 6 minutter siden, Føsleguri skrev: Du har i hvertfall gjort flere oppmerksom på dagen, så kanskje flere feirer den heretter. Jaja, men det kan man også si om alt. Jeg ytrer min siden av saken og skaper litt debatt, og debatt er sunt tenker jeg. Anonymkode: 9e346...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #42 Skrevet 19. november 2020 29 minutter siden, Hank Amarillo skrev: Sant det. Vi må ikke glemme at kvinner er ømfintlige og delikate vesener. Å si nei til noe de ikke har lyst til kan rett og slett bli for mye for dem, de kan gå i stykker. Selv om man kan si nei er det ikke positivt med press fra den man er glad i. Anonymkode: 9e346...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #43 Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg poengterte i HI at noen kvinner liker å gi bj. Likevel synes jeg ikke noe om en dag som kan føre til press om at kvinner skal gi uten å få nytelse. Handler om fokuset ved dagen. Anonymkode: 9e346...bf6 Hvorfor kan man ikke gi uten å få nytelse tilbake? Jeg er veldig glad for at jeg har en mann der vi begge gjør ting for hverandre uten at vi får noe tilbake der og da. Jeg blir utrolig glad av å gjøre ting for mannen som gjør at han blir glad, og det styrker selvfølgelig forholdet. Om man føler man blir glad av å gjøre partneren sin glad uten å få noe tilbake der og da (som jeg håper de fleste i sunne forhold føler), hvorfor ikke varte opp mannen litt ekstra en dag, uansett hvilken dag det er på året? Om du ikke liker å gi blowjob, kanskje du kan gjøre noe annet fint for partneren din som du vet han setter pris på? En ryggmassasje for eksempel? Kanskje han da føler at han vil gjengjelde dette for deg en dag, og at det knytter et sterkere bånd dere imellom? Anonymkode: 2ef8b...b6e
Hank Amarillo Skrevet 19. november 2020 #44 Skrevet 19. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om man kan si nei er det ikke positivt med press fra den man er glad i. Anonymkode: 9e346...bf6 Nei, for all del. Den eneste måten man kan innføre press på er via gimmick-dager.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #45 Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan man ikke gi uten å få nytelse tilbake? Jeg er veldig glad for at jeg har en mann der vi begge gjør ting for hverandre uten at vi får noe tilbake der og da. Jeg blir utrolig glad av å gjøre ting for mannen som gjør at han blir glad, og det styrker selvfølgelig forholdet. Om man føler man blir glad av å gjøre partneren sin glad uten å få noe tilbake der og da (som jeg håper de fleste i sunne forhold føler), hvorfor ikke varte opp mannen litt ekstra en dag, uansett hvilken dag det er på året? Om du ikke liker å gi blowjob, kanskje du kan gjøre noe annet fint for partneren din som du vet han setter pris på? En ryggmassasje for eksempel? Kanskje han da føler at han vil gjengjelde dette for deg en dag, og at det knytter et sterkere bånd dere imellom? Anonymkode: 2ef8b...b6e Joda, det er fint å gi blowjob hvis man har lyst. Men jeg synes man skal være svært forsiktig med å lage en dag som fokuserer kun på den ene partens seksuelle nytelse. Kvinner kan også like å gi blowjob, men ikke alle liker det, og fokuset på denne dagen er seksuell nytelse for mannen uten at nytelse for kvinnen skal ha noe å si. Press til sex synes jeg ikke er noe en skal tulle med, for det er virkelig en uting. Anonymkode: 9e346...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #46 Skrevet 19. november 2020 14. April er kake og klitoris dagen. Anonymkode: f3793...dd3 2
Nerine_ Skrevet 19. november 2020 #47 Skrevet 19. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om man kan si nei er det ikke positivt med press fra den man er glad i. Anonymkode: 9e346...bf6 Hvem er disse kvinnene som føler så voldsomt press på denne dagen egentlig? 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #48 Skrevet 19. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det, men det at dagen "fins" kan gjøre at kvinner føler seg presset hvis mannen har forventninger. Og det synes jeg ikke er bra. Anonymkode: 9e346...bf6 Den dagen eksisterer ikke her heller,men tenker st det blir litt som mennenes valentinsdag. De får det de liker best: biff og blowjob,men så valentines får kvinner romantikk og gaver... Vedder på at mange menn også føler seg «presset» til diverse ting på den nevnte Valentinesdag. Begge dagene er oppkonstruerte og unødvendige,men folk får gjøre som de vil. Man kan jo lage en ny kvinnedag-P&P: Pussy and pancakes 😂, kan jo være rundt farsdag om man vil. Anonymkode: c6535...b2c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #49 Skrevet 19. november 2020 Noen kvinner er så svake og sarte at de egentlig burde levd inne i en boble. Hvor de kunne leve uten at noen så på dem eller snakket med dem. Så kunne de levd der i den trygge bobla uten å bli krenka Anonymkode: 2d9bf...f30 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 19. november 2020 #50 Skrevet 19. november 2020 Jeg var uheldig og steke biffen litt for mye, men blowjobben var visst helt perfekt. Men så er det hinder jeg er god på. Skal øve meg litt mer på å steke biff perfekt til neste år. Lurer på hvem jeg skal invitere da? Hmmm
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #51 Skrevet 19. november 2020 Så ikke feir den🤷🏼♀️ Vi droppen biffen, men blowjoben derimot😏 Anonymkode: e7a29...157 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #52 Skrevet 19. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det er fint å gi blowjob hvis man har lyst. Men jeg synes man skal være svært forsiktig med å lage en dag som fokuserer kun på den ene partens seksuelle nytelse. Kvinner kan også like å gi blowjob, men ikke alle liker det, og fokuset på denne dagen er seksuell nytelse for mannen uten at nytelse for kvinnen skal ha noe å si. Press til sex synes jeg ikke er noe en skal tulle med, for det er virkelig en uting. Anonymkode: 9e346...bf6 Så du føler at du er nødt å gi blowjob på den dagen fordi noen har funnet på at den skal handle om det? Sliter du generelt med å sette grenser for deg selv og din egen kropp, og å si nei? Anonymkode: 2ef8b...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #53 Skrevet 19. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den dagen eksisterer ikke her heller,men tenker st det blir litt som mennenes valentinsdag. De får det de liker best: biff og blowjob,men så valentines får kvinner romantikk og gaver... Vedder på at mange menn også føler seg «presset» til diverse ting på den nevnte Valentinesdag. Begge dagene er oppkonstruerte og unødvendige,men folk får gjøre som de vil. Man kan jo lage en ny kvinnedag-P&P: Pussy and pancakes 😂, kan jo være rundt farsdag om man vil. Anonymkode: c6535...b2c Men det er ikke nødvendigvis sånn at menn liker best sex og kvinner liker romantikk og gaver. Dessuten er ikke valentines kvinnens dag i utgangspunktet, det er visst hva man har gjort det til. Det er jo egentlig kjærlighetens dag. Det er mange måte å vise kjærlighet på, så foruten hva som er oppkonstruert så kan både menn og kvinnet nyte denne dagen! Biff og blowjob-dagen handler om at menn skal kunne nyte sex, uten noe fokus på kvinnens nytelse. Jeg synes bare det er provoserende, kan skape press, og generelt en unødvendig dag. Anonymkode: 9e346...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #54 Skrevet 19. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du føler at du er nødt å gi blowjob på den dagen fordi noen har funnet på at den skal handle om det? Sliter du generelt med å sette grenser for deg selv og din egen kropp, og å si nei? Anonymkode: 2ef8b...b6e Jeg føler ikke det nei, for jeg feirer ikke den dagen. Men jeg synes det er en provoserende dag. Selv om det delvis er en spøk at dagen ble oppfunnet, så synes jeg det er en kvalm spøk. Fordi den i prinsippet ikke på noen måte handler om at kvinnen skal ha lyst eller nyte det. Hun kan nyte det, men det er ikke det dagen handler om. Folk som feirer dagen kan også oppleve press og forventninger. Anonymkode: 9e346...bf6
Hank Amarillo Skrevet 19. november 2020 #55 Skrevet 19. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som feirer dagen kan også oppleve press og forventninger. #firstWorldProblems
Sørlandsjenta02 Skrevet 19. november 2020 #56 Skrevet 19. november 2020 Mange foreldre som føler press for å feire Halloween også. Det er enda mer tulledag spør du meg. Og Valentinsdagen. Oppgulp fra Amerika
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #57 Skrevet 20. november 2020 Da får vi vel innføre slikking og smågodt dagen vi da ☺️ Anonymkode: 4362b...423
Missfitness Skrevet 20. november 2020 #58 Skrevet 20. november 2020 Vi har biff&blowjob dag flere ganger i uka vi, i hvert fall blowjob...
Gjest Warrior Skrevet 20. november 2020 #59 Skrevet 20. november 2020 (endret) Synes det er helt greit med den dagen jeg. Det er jo ingen tvang å feire den, og selvfølgelig skal ikke kvinner tvinges til å gi blowjob til menn eller at noen føler at de må gi når de ikke har lyst. Det gjelder ikke bare den dagen men hele året. Det skal være helt frivillig. De som gir BJ gir fordi de har lyst. Endret 20. november 2020 av Warrior
knulleGuden666 Skrevet 21. november 2020 #60 Skrevet 21. november 2020 På 19.11.2020 den 20.10, Sørlandsjenta02 skrev: Jeg var uheldig og steke biffen litt for mye, men blowjobben var visst helt perfekt. Men så er det hinder jeg er god på. Skal øve meg litt mer på å steke biff perfekt til neste år. Lurer på hvem jeg skal invitere da? Hmmm Du kan gjerne invitere meg 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå