AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Del Skrevet 19. november 2020 I dag er det mannsdagen, som er en fin dag å sette fokus på alt det problematiske menn kan oppleve i samfunnet i dag. Som fysisk og psykisk helse for menn. Kvinnedagen er også en bra dag, da det settes fokus på alt som er vanskelig for kvinner i dagens samfunn. Biff og blowjob-dagen (14. mars) derimot, som den er blitt kjent som, synes jeg ikke særlig om. Jeg synes sex alltid bør være fordi en har lyst, og ikke fordi det er meningen at man skal tilfredsstille noen akkurat den dagen. Det at menn liksom skal feires med biff og blowjob, antyder en dag der mannen skal få det beste med sexen, mens kvinner skal gi. Noen kvinner liker å gi blowjob, men det ligger jo i dagen at nå skal fokuset være på menns nytelse akkurat i dag. Trenger vi en slik dag? Jeg mener nei, for ingen bør presses til at i dag skal det ikke være noe fokus på deres nytelse. Bare noen dager etter kvinnedagen er den også, det virker jo nesten som at noen ønsker å døve ut betydningen av kvinnedagen med denne dagen. For de som "feirer" dagen skapes det jo en slags forventning, noe som bidrar til kvinner kjenner på presset. Slik bør det ikke være. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere mer på mannsdagen, som er i dag? Det er mange viktige problemstillinger å ta tak i. Anonymkode: 9e346...bf6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Del Skrevet 19. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er mange viktige problemstillinger å ta tak i. Her har du helt rett. "Biff og blowjob-dag" for de som gidder å bry seg om det, er dog ikke en viktig problemstilling. Anonymkode: 95572...0b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Del Skrevet 19. november 2020 B&b-dagen er ikke en ‘ordentlig’ dag. Den er kun på ‘folkemunne’ , som et motstykke til valentinsdagen som noen menn er kun til for kvinner. De mente at å få sex er et tilsvarende motstykke. Bryr meg ikke om noen av de dagene. Anonymkode: 154b3...057 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Del Skrevet 19. november 2020 I min verden så eksistere biff og blowjobb dagen ikke. Så da er det problem løst. Anonymkode: 8f4a7...895 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Del Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: B&b-dagen er ikke en ‘ordentlig’ dag. Den er kun på ‘folkemunne’ , som et motstykke til valentinsdagen som noen menn er kun til for kvinner. De mente at å få sex er et tilsvarende motstykke. Bryr meg ikke om noen av de dagene. Anonymkode: 154b3...057 Er klar over at det ikke er en "ordentlig" dag (burde kanskje presisert dette) , men det er likeså en kjent dag som en del folk følger. Og jeg mener det aller helst bør bli en slutt på denne uoffisielle dagen. Anonymkode: 9e346...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 19. november 2020 #6 Del Skrevet 19. november 2020 Det er frivillig å feire B&B-dagen på samme måte som det er frivillig å feire Valentinsdagen, Halloween, vaffeldagen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #7 Del Skrevet 19. november 2020 Er ikke dette bare en tulledag da? Er da vel ingen som føler noe press på å måtte lage biff og gi blowjobs den dagen? I alle fall ikke i min krets. Man kan jo nesten si at valentinsdagen er en tulledag også, men denne er det nok langt flere som tar seriøst enn B&B-dagen. Jeg har aldri feiret noen av disse dagene med noen av de jeg har vert sammen med, og kommer nok ikke til å begynne med det heller. Anonymkode: 4e142...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #8 Del Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, Føsleguri skrev: Det er frivillig å feire B&B-dagen på samme måte som det er frivillig å feire Valentinsdagen, Halloween, vaffeldagen osv. Det er det, men det at dagen "fins" kan gjøre at kvinner føler seg presset hvis mannen har forventninger. Og det synes jeg ikke er bra. Anonymkode: 9e346...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #9 Del Skrevet 19. november 2020 Aldri hørt om. Kanskje det er noe som var vanligere før i tiden da. Anonymkode: 29772...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #10 Del Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke dette bare en tulledag da? Er da vel ingen som føler noe press på å måtte lage biff og gi blowjobs den dagen? I alle fall ikke i min krets. Man kan jo nesten si at valentinsdagen er en tulledag også, men denne er det nok langt flere som tar seriøst enn B&B-dagen. Jeg har aldri feiret noen av disse dagene med noen av de jeg har vert sammen med, og kommer nok ikke til å begynne med det heller. Anonymkode: 4e142...e70 Jeg håper du har rett i at den ikke skaper mye press. Jeg er redd for at den kan det, og skulle helst sett at dagen ikke var en greie. Anonymkode: 9e346...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #11 Del Skrevet 19. november 2020 Det er iallefall mange menn som tar denne dagen som ett fripass til å sende masse tvilsomme meldinger rundt. Det syns jeg er kvalmt! Anonymkode: bb232...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 19. november 2020 #12 Del Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er det, men det at dagen "fins" kan gjøre at kvinner føler seg presset hvis mannen har forventninger. Og det synes jeg ikke er bra. Anonymkode: 9e346...bf6 Mannen føler aldri presset av kvinnen forventninger på Valentinsdagen? Det er vel ikke noe bedre det. Jeg er kvinne btw, men har "baller" til å si fra om det er noe jeg ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. november 2020 #13 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Syns B&B dagen har mer humor enn valentine, så jeg feirer heller den om jeg måtte velge😅 Trenger ikke å føle seg krenket eller presset for alt mulig, kan du ikke heller finne opp en tilsvarende dag for oss kvinner? Endret 19. november 2020 av Nerine_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #14 Del Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, Føsleguri skrev: Mannen føler aldri presset av kvinnen forventninger på Valentinsdagen? Det er vel ikke noe bedre det. Jeg er kvinne btw, men har "baller" til å si fra om det er noe jeg ikke vil. Valentinsdagen blir ikke det samme. Der er fokuset kjærlighet, ikke seksuell nytelse. Kjærlighet gjelder begge kjønn. Kanskje det er flest menn som ikke er så glad i romantikk (?), men biff og blowjob-dagen gjelder jo spesifikt menn og deres seksuelle nytelse. Og press til sex er ikke bra. Anonymkode: 9e346...bf6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #15 Del Skrevet 19. november 2020 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Syns B&B dagen har mer humor enn valentine, så jeg feirer heller den om jeg måtte velge😅 Trenger ikke å føle seg krenket eller presset for alt mulig, kan du ikke heller finne opp en tilsvarende dag for oss kvinner? Anonymkode: d81d8...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. november 2020 #16 Del Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d81d8...12c Er heldigvis ikke snakk om grillpølser, for det liker jeg ikke🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #17 Del Skrevet 19. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag er det mannsdagen, som er en fin dag å sette fokus på alt det problematiske menn kan oppleve i samfunnet i dag. Som fysisk og psykisk helse for menn. Kvinnedagen er også en bra dag, da det settes fokus på alt som er vanskelig for kvinner i dagens samfunn. Biff og blowjob-dagen (14. mars) derimot, som den er blitt kjent som, synes jeg ikke særlig om. Jeg synes sex alltid bør være fordi en har lyst, og ikke fordi det er meningen at man skal tilfredsstille noen akkurat den dagen. Det at menn liksom skal feires med biff og blowjob, antyder en dag der mannen skal få det beste med sexen, mens kvinner skal gi. Noen kvinner liker å gi blowjob, men det ligger jo i dagen at nå skal fokuset være på menns nytelse akkurat i dag. Trenger vi en slik dag? Jeg mener nei, for ingen bør presses til at i dag skal det ikke være noe fokus på deres nytelse. Bare noen dager etter kvinnedagen er den også, det virker jo nesten som at noen ønsker å døve ut betydningen av kvinnedagen med denne dagen. For de som "feirer" dagen skapes det jo en slags forventning, noe som bidrar til kvinner kjenner på presset. Slik bør det ikke være. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere mer på mannsdagen, som er i dag? Det er mange viktige problemstillinger å ta tak i. Anonymkode: 9e346...bf6 som den er blitt kjent som - den er ikke særlig kjent, tror jeg har hørt om den én gang, og det var mangen herrens år siden. Trenger vi en slik dag?- Nei, og vi har det ikke heller. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere mer på mannsdagen, som er i dag? -Fokuser i vei du, det trengs, for jeg ante ikke at det var en mannedag i dag. - Måtte google. Det står "har ingen offisiell status. Det bør kanskje være første kampsak? Blir det arrangert demo? hva er kampsakene da, utenom "Nei til biff og blow-job-dag? Anonymkode: 8cdb8...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 19. november 2020 #18 Del Skrevet 19. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Valentinsdagen blir ikke det samme. Der er fokuset kjærlighet, ikke seksuell nytelse. Kjærlighet gjelder begge kjønn. Kanskje det er flest menn som ikke er så glad i romantikk (?), men biff og blowjob-dagen gjelder jo spesifikt menn og deres seksuelle nytelse. Og press til sex er ikke bra. Anonymkode: 9e346...bf6 Tja, jeg håper da at folk i ett forhold fokuserer på kjærlighet litt mer enn en dag i året. Det finnes forresten kvinner som liker å gi blowjob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #19 Del Skrevet 19. november 2020 Vi «feirer» biff og blowjob dagen, og jeg synes det er veldig kjekt. Jeg er dame. Jeg gir blowjob andre dager også, men synes det likevel er gøyalt, feirer heller den dagen enn valentin for og si det sånn. Her i huset liker mannen best valentin og jeg best biff&blowjob dagen😂 Anonymkode: 2b9e5...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #20 Del Skrevet 19. november 2020 3 minutter siden, Morten1 skrev: Tja, jeg håper da at folk i ett forhold fokuserer på kjærlighet litt mer enn en dag i året. Det finnes forresten kvinner som liker å gi blowjob. Ja, jeg poengterte i HI at noen kvinner liker å gi bj. Likevel synes jeg ikke noe om en dag som kan føre til press om at kvinner skal gi uten å få nytelse. Handler om fokuset ved dagen. Anonymkode: 9e346...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå