Gå til innhold

Mye byggestøv i ny leilighet.

Anbefalte innlegg

Gjest Helene J.
Skrevet

Er det flere som har opplevd dette? Blir det borte etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på om du vasker det vekk 🤔

Anonymkode: 46409...4e5

• Liker 4
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Dersom du ikke har klutenalergi så kan du vaske det bort?

Skrevet

Er ikke tilfeldigvis er TH ( forkorter, for å anonymisere littebitt) men du vet nok hvis det er det du bor i.. 

vi gjorde det engang- kunne ikke komme oss fortest mulig vekk.. Men, før det hadde vesla fått problemer med luftveiene(ofte ift tidligere) nabobarna fått astma, støv-allergi og konstant luftveis symptomer.... ikke bra... Var lufteanlegget det som var synderen😡

Gjest Helene J.
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på om du vasker det vekk 🤔

Anonymkode: 46409...4e5

Jeg tar det jo etterhvert som jeg ser det. Men det virvler jo i rommet, så det går jo ikke an å få bort alt med én gang. Men jeg håper jo at det blir mindre og mindre.

Gjest Helene J.
Skrevet
52 minutter siden, MammaMums skrev:

Er ikke tilfeldigvis er TH ( forkorter, for å anonymisere littebitt) men du vet nok hvis det er det du bor i.. 

vi gjorde det engang- kunne ikke komme oss fortest mulig vekk.. Men, før det hadde vesla fått problemer med luftveiene(ofte ift tidligere) nabobarna fått astma, støv-allergi og konstant luftveis symptomer.... ikke bra... Var lufteanlegget det som var synderen😡

Uffda. Lufteanlegget her funger optimalt, så det er hvitt gipsstøv i rommene etter bygningen.

Gjest Helene J.
Skrevet
55 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Dersom du ikke har klutenalergi så kan du vaske det bort?

Ja, jeg håper jeg får det bort etterhvert. 

Skrevet

Vask leiligheten skikkelig, både vegger og tak. Så bytter du filter i luftanlegget, det er alltid anbefalt i nybygg, jeg ville ikke ventet 6 mnd.

Skrevet

Har selv flyttet inn i nybygg og fikk allergiske reaksjoner først. Nå har jeg ikke noen relasjoner lenger. Har støvsuget godt, øuftanlegget durer og jeg målte partikler i lufta til at det var ren luft.

Nå tenker jeg at alt er bra her ?

Anonymkode: 5a7f9...635

Gjest Helene J.
Skrevet
13 timer siden, Skogkløver skrev:

Vask leiligheten skikkelig, både vegger og tak. Så bytter du filter i luftanlegget, det er alltid anbefalt i nybygg, jeg ville ikke ventet 6 mnd.

Tusen takk for gode råd! 

Gjest Helene J.
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv flyttet inn i nybygg og fikk allergiske reaksjoner først. Nå har jeg ikke noen relasjoner lenger. Har støvsuget godt, øuftanlegget durer og jeg målte partikler i lufta til at det var ren luft.

Nå tenker jeg at alt er bra her ?

Anonymkode: 5a7f9...635

Så flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...