Gjest Helene J. Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Er det flere som har opplevd dette? Blir det borte etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Det kommer vel an på om du vasker det vekk 🤔 Anonymkode: 46409...4e5 4
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 Dersom du ikke har klutenalergi så kan du vaske det bort?
MammaMums Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Er ikke tilfeldigvis er TH ( forkorter, for å anonymisere littebitt) men du vet nok hvis det er det du bor i.. vi gjorde det engang- kunne ikke komme oss fortest mulig vekk.. Men, før det hadde vesla fått problemer med luftveiene(ofte ift tidligere) nabobarna fått astma, støv-allergi og konstant luftveis symptomer.... ikke bra... Var lufteanlegget det som var synderen😡
Gjest Helene J. Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel an på om du vasker det vekk 🤔 Anonymkode: 46409...4e5 Jeg tar det jo etterhvert som jeg ser det. Men det virvler jo i rommet, så det går jo ikke an å få bort alt med én gang. Men jeg håper jo at det blir mindre og mindre.
Gjest Helene J. Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 52 minutter siden, MammaMums skrev: Er ikke tilfeldigvis er TH ( forkorter, for å anonymisere littebitt) men du vet nok hvis det er det du bor i.. vi gjorde det engang- kunne ikke komme oss fortest mulig vekk.. Men, før det hadde vesla fått problemer med luftveiene(ofte ift tidligere) nabobarna fått astma, støv-allergi og konstant luftveis symptomer.... ikke bra... Var lufteanlegget det som var synderen😡 Uffda. Lufteanlegget her funger optimalt, så det er hvitt gipsstøv i rommene etter bygningen.
Gjest Helene J. Skrevet 19. november 2020 #7 Skrevet 19. november 2020 55 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Dersom du ikke har klutenalergi så kan du vaske det bort? Ja, jeg håper jeg får det bort etterhvert.
Skogkløver Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 Vask leiligheten skikkelig, både vegger og tak. Så bytter du filter i luftanlegget, det er alltid anbefalt i nybygg, jeg ville ikke ventet 6 mnd.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 Har selv flyttet inn i nybygg og fikk allergiske reaksjoner først. Nå har jeg ikke noen relasjoner lenger. Har støvsuget godt, øuftanlegget durer og jeg målte partikler i lufta til at det var ren luft. Nå tenker jeg at alt er bra her ? Anonymkode: 5a7f9...635
Gjest Helene J. Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 13 timer siden, Skogkløver skrev: Vask leiligheten skikkelig, både vegger og tak. Så bytter du filter i luftanlegget, det er alltid anbefalt i nybygg, jeg ville ikke ventet 6 mnd. Tusen takk for gode råd!
Gjest Helene J. Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har selv flyttet inn i nybygg og fikk allergiske reaksjoner først. Nå har jeg ikke noen relasjoner lenger. Har støvsuget godt, øuftanlegget durer og jeg målte partikler i lufta til at det var ren luft. Nå tenker jeg at alt er bra her ? Anonymkode: 5a7f9...635 Så flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå