Kitty20 Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Hei, jeg og min samboer testet oss igår, fordi vi har vært i nærkontakt med noen som er smittet. Jeg fikk negativt resultat idag men samboeren min har ikke fått svar. Er det andre som har testet seg samtidig men fått svarene på forskjellig tidspunkt?
Mezzosoprena Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 3 minutter siden, Kitty20 skrev: Hei, jeg og min samboer testet oss igår, fordi vi har vært i nærkontakt med noen som er smittet. Jeg fikk negativt resultat idag men samboeren min har ikke fått svar. Er det andre som har testet seg samtidig men fått svarene på forskjellig tidspunkt? Prøvene kommer nok ikke inn i den samme rekkefølgen som de ble tatt nei - og dessuten oppdateres helsenorge nærmest døgnkoninuerlig, så samboeren din kan fortsatt få svar i dag.
Kitty20 Skrevet 19. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2020 15 minutter siden, Teatrica skrev: Prøvene kommer nok ikke inn i den samme rekkefølgen som de ble tatt nei - og dessuten oppdateres helsenorge nærmest døgnkoninuerlig, så samboeren din kan fortsatt få svar i dag. Tusen takk😊
Anbefalte innlegg