Sykepleieren Skrevet 22. september 2002 #1 Skrevet 22. september 2002 Jeg lurer litt på hva folk liker...kikke eller bli sett på i en erotisk situasjon. Jeg tenner mer på å se andre enn å bli sett på selv..noen liker kanskje begge deler like godt eller ikke i det hele tatt--- hva tenner dere av disse tingene?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Har egentlig aldri prøvd noen av delene, så jeg kommer tilbake til emnet når jeg vet mer :D. Forsåvidt, det å se høres jo mere gøy ut enn å bli sett. Men det er da vel individuelt, antar jeg. Har egentlig aldri vurdert akkurat det der så mye.
Gjest Duchess Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 se og bli sett, men først og fremst se.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #4 Skrevet 24. september 2002 Har ikke så mye erfaring med det å bli sett (og hørt), men å se og ikke minst å høre andre elske tenner meg. Har opplevet det noen ganger på hotell. Voksen kvinne
Gjest Kosejente Skrevet 27. september 2002 #5 Skrevet 27. september 2002 Syns d hadde vært spennende både og se og bli sett. Men har ikke prøvd noen av delene.....ennå Men kan bare forestille meg at jeg ville foretrukket å se ...."live" da...
Gjest Sørum Skrevet 27. september 2002 #6 Skrevet 27. september 2002 Jeg har hatt et forhold hvor det tente oss begge med speil! På den måten fikk vi både se og bli sett, og likevel intimiteten. Aktører i vår egen film liksom. V hadde store faste speil, men også mellomstørrelser som kunne plasseres etter ønske om hva vi ville fokusere på. m.v.h.
OppNed Skrevet 27. september 2002 #8 Skrevet 27. september 2002 Liker best tanken på å bli sett. Det å se på blir litt for kjedelig for min del; litt for konkret. I grell kontrast til mange menn jeg har møtt, så blir det visuelle underordnet. Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå