Gå til innhold

Kikke eller bli sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva folk liker...kikke eller bli sett på i en erotisk situasjon.

Jeg tenner mer på å se andre enn å bli sett på selv..noen liker kanskje begge deler like godt eller ikke i det hele tatt--- hva tenner dere av disse tingene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har egentlig aldri prøvd noen av delene, så jeg kommer tilbake til emnet når jeg vet mer :D.

Forsåvidt, det å se høres jo mere gøy ut enn å bli sett. Men det er da vel individuelt, antar jeg. Har egentlig aldri vurdert akkurat det der så mye.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke så mye erfaring med det å bli sett (og hørt), men å se og ikke minst å høre andre elske tenner meg. Har opplevet det noen ganger på hotell.

Voksen kvinne

Gjest Kosejente
Skrevet

Syns d hadde vært spennende både og se og bli sett. Men har ikke prøvd noen av delene.....ennå :wink: Men kan bare forestille meg at jeg ville foretrukket å se ...."live" da...

Skrevet

Jeg har hatt et forhold hvor det tente oss begge med speil! På den måten fikk vi både se og bli sett, og likevel intimiteten.

Aktører i vår egen film liksom.

V hadde store faste speil, men også mellomstørrelser som kunne plasseres etter ønske om hva vi ville fokusere på.

m.v.h.

Skrevet

Liker best tanken på å bli sett. Det å se på blir litt for kjedelig for min del; litt for konkret. I grell kontrast til mange menn jeg har møtt, så blir det visuelle underordnet.

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...