AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Jeg har jobbet i helse i mange år. Fått godkjent politiattest før denne jobben også. Nå er jeg i ny jobb, så måtte levere arbeidsgiver en ny attest. Der står det "begrenset attest", hva vil det si? Men intet noe å finne av alvorlige saker. ?? Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 12dd7...338
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Det er den type attest arbeidsgiver kan be om i din type stilling. Det finnes også uttømmende attester, som er langt mer omfattende. De brukes i en del andre stillinger, f.eks for fosterhjem. Da går man lengre tilbake i tid og tar med alt av småting. Anonymkode: f08da...09b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den type attest arbeidsgiver kan be om i din type stilling. Det finnes også uttømmende attester, som er langt mer omfattende. De brukes i en del andre stillinger, f.eks for fosterhjem. Da går man lengre tilbake i tid og tar med alt av småting. Anonymkode: f08da...09b Men blir den godkjent, selv det dtår begrenset? Jeg har jo ikke gjort noe ulovlig. Anonymkode: 12dd7...338
Pappi Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men blir den godkjent, selv det dtår begrenset? Jeg har jo ikke gjort noe ulovlig. Anonymkode: 12dd7...338 Ja, som også er kommentert høyere opp, dette sier bare noe om hva slags type attest det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå