AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Trenger litt hjelp! Anonymkode: d23ba...791
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 Hvis dere bruker sportsdelen nå, så har jeg to spørsmål: - på selve merkelappen, står det bare «bugaboo» eller «bugaboo fox»? og, - i selve trekket på sittedelen, er det åpning til å legge inn «pute» i rygg og sete? Eller kun helt nederst ved beina/anklene? En liten smal pute? Og har dere en pute der, eller er det uten pute der? 2 timer siden, meelissa skrev: Jeg har den. 1 time siden, Regnbuefisk skrev: Hva er spørsmålet? 😅 Anonymkode: d23ba...791
meelissa Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere bruker sportsdelen nå, så har jeg to spørsmål: - på selve merkelappen, står det bare «bugaboo» eller «bugaboo fox»? og, - i selve trekket på sittedelen, er det åpning til å legge inn «pute» i rygg og sete? Eller kun helt nederst ved beina/anklene? En liten smal pute? Og har dere en pute der, eller er det uten pute der? Anonymkode: d23ba...791 Må sjekke det første spørsmålet i morgen, vogna står nede i gangen skjønte ikke helt det andre spørsmålet. Hvilken pute tenker du å bruke? Vi har ikke brukt noen pute og aldri hatt behov for det heller. Syns sittedelen har støttet godt opp rundt babyen siden den er ergonomisk.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 23 minutter siden, meelissa skrev: Må sjekke det første spørsmålet i morgen, vogna står nede i gangen skjønte ikke helt det andre spørsmålet. Hvilken pute tenker du å bruke? Vi har ikke brukt noen pute og aldri hatt behov for det heller. Syns sittedelen har støttet godt opp rundt babyen siden den er ergonomisk. selve trekket (altså der hvor baby sitter), har jo «fyll» i rygg og sete. Men helt nederst på dette trekket, på baksiden, er det en åoning til å legge inn en flat pute. Sikkert for å få det mykt. legger ved et bilde. Det er den smale lille avlange puten som er avbildet på bildet til høyre. Den skal plasseres inn under trekker i åpningen. Anonymkode: d23ba...791
meelissa Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: selve trekket (altså der hvor baby sitter), har jo «fyll» i rygg og sete. Men helt nederst på dette trekket, på baksiden, er det en åoning til å legge inn en flat pute. Sikkert for å få det mykt. legger ved et bilde. Det er den smale lille avlange puten som er avbildet på bildet til høyre. Den skal plasseres inn under trekker i åpningen. Anonymkode: d23ba...791 Det er ikke en pute, men en hard del, sånn som jeg husker det🤔 men selve setet er mykt nok.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 35 minutter siden, meelissa skrev: Det er ikke en pute, men en hard del, sånn som jeg husker det🤔 men selve setet er mykt nok. Så det skal være en del man skal legge inn der? Og ingen åpning til noe i rygg og sete? Anonymkode: d23ba...791
meelissa Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det skal være en del man skal legge inn der? Og ingen åpning til noe i rygg og sete? Anonymkode: d23ba...791 Kan ikke huske at jeg la noe inn der, men lenge siden jeg monterte den. Det er ikke noe åpning/hull som jeg vet om, iallfall.
Regnbuefisk Skrevet 21. november 2020 #10 Skrevet 21. november 2020 Har aldri brukt noen pute enten nede eller oppe. Det er jo litt polstring i hele ryggen + vognpose som gjør det enda litt mykere. På lappen står det bare Bugaboo.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #11 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, Regnbuefisk skrev: Har aldri brukt noen pute enten nede eller oppe. Det er jo litt polstring i hele ryggen + vognpose som gjør det enda litt mykere. På lappen står det bare Bugaboo. Takk for svar 😊 så du har ingen innlegg inni den tomme «lommen» helt nederst på trekket? Det henger bare «løst»? Anonymkode: d23ba...791
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #12 Skrevet 21. november 2020 Her står det kun bugaboo på lappen inne under kalesjen, og bugaboo fox på den som henger på styret. i trekket ved beina er det ingen pute, kun en hard plate 😊 Anonymkode: a4594...c7a
Regnbuefisk Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 På 21.11.2020 den 19.11, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 så du har ingen innlegg inni den tomme «lommen» helt nederst på trekket? Det henger bare «løst»? Anonymkode: d23ba...791 Har ikke tenkt på at det er en lomme der. Måtte gå og sjekke 😅 ja, den er bare tom. Vet ikke om det er så lurt å putte noe ekstra polstring inni der heller, siden barnet da må ligge med føttene høyere opp og blir litt mer "sammenklemt".
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #14 Skrevet 23. november 2020 Regnbuefisk skrev (På 22.11.2020 den 19.57): Har ikke tenkt på at det er en lomme der. Måtte gå og sjekke 😅 ja, den er bare tom. Vet ikke om det er så lurt å putte noe ekstra polstring inni der heller, siden barnet da må ligge med føttene høyere opp og blir litt mer "sammenklemt". AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 22.01): Her står det kun bugaboo på lappen inne under kalesjen, og bugaboo fox på den som henger på styret. i trekket ved beina er det ingen pute, kun en hard plate 😊 Anonymkode: a4594...c7a Tusen takk for at dere sjekket!!😀😊 Anonymkode: d23ba...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå