AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Skrevet 19. november 2020 Er i uke 34 og jordmor sa på kontroll idag hun føler at jeg har sammentrekninger. Jeg har hatt mye kynnere tror jeg og så vondt når jeg går at jeg må ta igjen pusten .. er det kynnere? Anonymkode: 360c7...b8f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Skrevet 19. november 2020 Ja, det kan godt være kynnere. Jeg merket forskjell på kynnere og de første riene ved at riene kom i "bølgeform", altså bygget seg langsomt opp og ned, mens kynnerne var mer på/av. Anonymkode: 00f66...c2c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Skrevet 19. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det kan godt være kynnere. Jeg merket forskjell på kynnere og de første riene ved at riene kom i "bølgeform", altså bygget seg langsomt opp og ned, mens kynnerne var mer på/av. Anonymkode: 00f66...c2c Har født før. Hatt rier men ikke kynnere. Synes dette er slitsomt. Siden jeg må bevege meg mye og har ikke bil. Men er sikkert god øvelse for kroppen før fødsel Anonymkode: 360c7...b8f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har født før. Hatt rier men ikke kynnere. Synes dette er slitsomt. Siden jeg må bevege meg mye og har ikke bil. Men er sikkert god øvelse for kroppen før fødsel Anonymkode: 360c7...b8f Ah, jeg hadde mye kynnere med begge mine. Men det er vanlig å ha langt mer kynnere som flergangs-gravid. Og ja, de kan gjøre vondt, spesielt om man har dem hyppig. Anonymkode: 00f66...c2c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har født før. Hatt rier men ikke kynnere. Synes dette er slitsomt. Siden jeg må bevege meg mye og har ikke bil. Men er sikkert god øvelse for kroppen før fødsel Anonymkode: 360c7...b8f Har hatt kynnere siden uke 8, mer eller mindre konstant i våken tilstand, hver gang jeg beveger meg eller er på beina... Utrolig slitsomt! Du må bare roe ned frem til fødsel/kjøre snegletempo.. Sterk livmor får man visstnok av dette her, men selv om jeg hadde det likedan forrige gang så stoppet fødselen opp og endte med KS 😛 Anonymkode: 22b32...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå